kandydatów
Konsultant ServiceNow / ITSM
Firma: Atos Poland Global Services sp. z o. o. miejsce pracy: Kraków
Atos to światowy lider w dziedzinie transformacji cyfrowej, zatrudniający 107 000 pracowników i osiągający roczne przychody w wysokości 11 mld euro. Grupa Atos to europejski gracz nr 1 w takich obszarach jak cyberbezpieczeństwo, Chmura i wysokowydajne obliczenia, zapewniający kompleksowe, indywidualnie dostosowanie rozwiązania dla wszystkich sektorów rynku w 71 krajach. Jako pionier w zakresie usług i produktów związanych z dekarbonizacją, Atos jest zaangażowany w zapewnienie swoim klientom bezpiecznych i zdekarbonizowanych rozwiązań cyfrowych. Atos działa pod markami Atos i Atos | Syntel. Atos SE (Societas Europaea), notowaną na giełdzie Euronext Paris i objętą indeksami CAC 40 ESG i Next 20.
Misją Atos jest pomoc w projektowaniu przestrzeni informatycznej przyszłości. Wiedza specjalistyczna i usługi dostarczane przez zespół Atos wspierają rozwój wiedzy i edukacji, a także wielokulturowe i pluralistyczne podejście do badań, które przyczyniają się do osiągania doskonałości naukowej i technologicznej. Na całym świecie Grupa umożliwia swoim klientom, pracownikom i współpracownikom, a także członkom wielu społeczności, życie, pracę i zrównoważony rozwój w bezpiecznej przestrzeni informatycznej.
Jako Konsultant ServiceNow/ITSM będziesz uczestniczyć w różnych projektach i zadaniach, które koncentrują się na dostarczaniu rozwiązań ITSM za pośrednictwem platformy ServiceNow. W zależności od zakresu projektu i przypisanej roli, będziesz odpowiedzialny za zapewnienie zarówno wsparcia technicznego i procesowego, jak również kierowanie projektowaniem, budową i dostawą rozwiązań technologicznych spełniających potrzeby biznesowe klienta.
- Zbieranie danych i ich analiza oraz rozwiązywanie problemów.
- Wspieranie ofert sprzedaży.
- Przeprowadzanie wywiadów z interesariuszami w celu przeanalizowania aktualnej strategii i usług, procesów i organizacji w celu zidentyfikowania problemów oraz potencjalnych ulepszeń.
- Gromadzenie i analizowanie danych klientów w celu spostrzeżeń i raportów.
- Przygotowanie i prowadzenie warsztatów.
- Przeprowadzanie ocen dojrzałości procesu.
- Wspieranie operacji klienta poprzez pełnienie roli Kierownika Procesu lub Serwisu.
- Tworzenie nowych zestawów procesów, planów doskonalenia usług, przeglądów projektów organizacji, nowych modeli ITOM, ocen umiejętności, przeglądów narzędzi ITSM i planów ulepszeń.
- Projektowanie rozwiązań z perspektywy procesów ITSM lub aktywne uczestnictwo w fazie projektowania poprzez ścisłą współpracę z Architektami Serwisu/Architektów ServiceNow.
- Przygotowanie i realizacja propozycji usprawnień.
- Propozycje i projekt funkcjonalny przepływów pracy ServiceNow dla automatyzacji.
- Doświadczenie w projektowaniu i doskonaleniu procesów w ITSM i przyległych domenach.
- Certyfikacji w zakresie zarządzania usługami IT, SIAM, ITILv4 lub podobnych.
- Znajomości języka angielskiego min. B2+
- Gotowość do podróży służbowych krajowych i zagranicznych.
- Bardzo dobra znajomość ram ITSM/ ITIL.
- Wiedza o branżowych najlepszych praktykach ITSM poparta doświadczeniem.
- Biegłość z komponentami ServiceNow takimi jak Service Catalog, Change/Incident/Problem Management, Asset Management, pozycje katalogowe, workflows, raporty, Knowledge, CMDB, itp.
- Solidne zrozumienie i umiejętność stosowania metodologii Agile.
- Doświadczenie w modelowaniu procesów biznesowych.
- Doświadczenie w audytowaniu procesów/narzędzi.
- Wysokie zdolności interpersonalne: komunikatywność, umiejętności negocjacyjne oraz sprzedażowe.
- Postawa "Can do", nieszablonowe myślenie i otwartość na nowe technologie i rozwiązania.
- Umowę o pracę oraz B2B
- Wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia plus premia roczna
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Program benefitów - zakupy, teatr, kino
- Pracę w firmie, która posiada tytuł "Best Place to Work"
- Możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku
- Programy rozwoju osobistego i szkoleń, w tym (ale nie tylko) szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, kursy językowe, szkolenia z zakresu technologii wewnętrznych i zewnętrznych oraz narzędzi
- Spotkania integracyjne
- Dodatkowe świadczenia socjalne
- Prezenty świąteczne
- Program poleceń pracowniczych
- Inicjatywy charytatywne
- Globalne projekty IT
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń
- Udział w międzynarodowych działaniach IT wraz z możliwością wdrażania własnych pomysłów i ulepszeń
- Wspólna praca nad odkrywaniem i wykorzystywaniem najnowszych narzędzi, systemów i metodologii w różnych projektach dla różnych rynków
Pozostałe oferty pracy w firmie Atos Poland Global Services sp. z o. o.
Wyświetleń: 97