Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Technical Customer Support Expert
Firma: BENHAUER Sp. z o.o. Sp.K. miejsce pracy: Kraków
SALESmanago to Customer Engagement Platform dla ambitnych zespołów marketingowych eCommerce, które chcą być efektywnymi i zaufanymi partnerami CEO w zwiększaniu przychodów. Z naszych opartych na AI rozwiązań korzysta już ponad 2000 firm średniej wielkości w 50 krajach, a także wiele znanych światowych marek, takich jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret
SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o Dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.
Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl
Aktualnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:
Technical Customer Support Expert
Miejsce pracy: Kraków
Czego wymagamy:
- dobra znajomość języka angielskiego,
- znajomość HTML,
- podstawowa znajomość języka PHP,
- podstawowa znajomość JS,
- znajomość metod testowania aplikacji webowej,
- umiejętność analitycznego podejścia do problemów.
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy z platformami e-commerce (np. Magento, PrestaShop) lub WordPress,
- doświadczenie w pracy w obsłudze klienta,
- znajomość podstawowych pojęć z zakresu UX,
- wiedza z zakresu bezpieczeństwa aplikacji internetowych.
Do Twoich zadań będzie należało:
- wdrażanie klientom integracji wraz z testami,
- cykliczne wewnętrzne testy integracji z platformami do prowadzenia sklepów internetowych,
- wsparcie w postaci dokumentowania procesu integracji,
- współpraca z zespołem developerskim oraz działem Customer Success,
- uczestnictwo w spotkaniach online z klientami w celu analizy i rozwiązania błędu,
- dbałość o wysoką jakość i standardy obsługi klienta.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
- możliwość zrobienia kariery w międzynarodowej firmie i dodanie do swojego CV wyjątkowej pozycji, która na zawsze wzmocni Twój profil zawodowy,
- specjalnie przygotowany cykl szkoleniowy, który błyskawicznie wyposaży Cię w wiedzę niezbędną do skutecznego wykonywania pracy,
- bezpośredni wgląd i wtajemniczenie w metody prowadzenia innowacyjnego na skalę globalną startupu,
- mamy własny firmowy elegancki restobar, w którym codziennie pracownicy dostają bezpłatny ciepły posiłek, dodatkowo w każdy piątek ogólnofirmowe Happy Hour z darmowym, pysznym czeskim piwem bez limitu, a przez cały dzień nielimitowana kawa, napoje i owoce,
- specjalne bonusy za obronę pracy dyplomowej, becikowe (2 tys zł), dofinansowanie wieczorów kawalerskich i panieńskich i rozwód party, parapetówek we własnych nowych mieszkaniach, dofinansowanie badań lekarskich, karta OK System, dofinansowanie kursów językowych
Praca Konsultant ds. Wsparcia Technicznego Kraków
Praca Nowy Sącz
Praca Konsultant ds. IT
Praca Programista PHP
Praca Tarnów
Praca Technical Customer Support Expert
Praca Pracownik I-wszej linii wsparcia małopolskie
BENHAUER Sp. z o.o. Sp.K.
Praca Kraków
Pozostałe oferty pracy w firmie BENHAUER Sp. z o.o. Sp.K.
Senior Sales Recruiter w firmie: BENHAUER Sp. z o.o. Sp.K. miejsce pracy: Kraków
09-09-2022
Senior Information Technology Recruiter w firmie: BENHAUER Sp. z o.o. Sp.K. miejsce pracy: Kraków
09-09-2022
Recruitment Specialist w firmie: BENHAUER Sp. z o.o. Sp.K. miejsce pracy: Kraków
09-09-2022
Junior Executive Assistant w firmie: BENHAUER Sp. z o.o. Sp.K. miejsce pracy: Kraków
08-09-2022
Data Science Director w firmie: BENHAUER Sp. z o.o. Sp.K. miejsce pracy: Kraków
03-09-2022
Data dodania: 13-07-2022
Wyświetleń: 130
Wyświetleń: 130