Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor

Firma: Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu miejsce pracy: Olkusz

Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Olkusz
Ogłoszenie o naborze Nr 91706

Warunki pracy


  • Praca jednozmianowa wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy.

  • Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, w wymuszonej pozycji ciała - pozycja siedząca.

  • Nie występują szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.

  • Praca wykonywana z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych.

  • Pomieszczenie biurowe usytuowane na poziomie + 4 budynku Komendy.

  • Budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Prowadzi dokumentację dotyczącą spraw poszukiwawczych: procesowych, operacyjnych, poszukiwań osób zaginionych oraz postępowań w przypadku ujawnienia osób o nieustalonej tożsamości lub znalezienia nieznanych zwłok, w celu zapewnienia prawidłowości i rzetelności czynności poszukiwawczych prowadzonych przez Policję.
  • Dokonuje niezwłocznej rejestracji podstaw poszukiwawczych oraz wszelkich zmian dotyczących podstaw prawnych, wyrejestrowuje poszukiwania zakończone lub odwołane, wprowadza fotografie osób poszukiwanych i zaginionych, w policyjnym systemie informatycznym, w celu bieżącej aktualizacji bazy danych i zwiększenia skuteczności realizowanych spraw poszukiwawczych.
  • Analizuje dokumentację spraw poszukiwawczych, w szczególności pod kątem faktycznych podstaw prawnych, przebiegu czynności poszukiwawczych w celu ustalenia ich dotychczasowej poprawności i wytyczania dalszych kierunków postępowania.
  • Współpracuje z funkcjonariuszami Wydziału Kryminalnego KPP w Olkuszu i podległych Komisariatów Policji w celu wymiany informacji oraz koordynacji działań w prowadzonych sprawach poszukiwawczych.
  • Przygotowuje działania poszukiwawcze na terenie działania KPP w Olkuszu, w szczególności cykliczne akcje „Poszukiwany”, prowadzi systematyczną wymianę informacji z innymi jednostkami policji i podmiotami poza policyjnymi w celu zapewnienia skuteczności działań poszukiwawczych i wsparcia bieżącej współpracy.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows, korzystania z internetu, w tym obsługi poczty elektronicznej oraz specjalistycznych aplikacji komputerowych
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Znajomość przepisów: ustawy o Policji, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ochronie danych osobowych, przepisów resortowych w sprawie prowadzenia poprzez policję poszukiwań osób
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Obowiązkowość
  • Sumienność i dokładność
  • Myślenie analityczne
  • Dążenie do rozwoju zawodowego
  • Chęć dzielenia się wiedzą i zdobytym doświadczeniem
  • Poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne".


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
Etat Inspektor w firmie: Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu miejsce pracy: Olkusz 26-05-2023

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 27-01-2022
Wyświetleń: 135