Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor

Firma: Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu miejsce pracy: Olkusz

Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Olkusz
Ogłoszenie o naborze Nr 121460

Warunki pracy


  • Praca jednozmianowa wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy.

  • Praca biurowa przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, w wymuszonej pozycji ciała - pozycja siedząca.

  • Nie występują szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.

  • Praca wykonywana z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych (telefon, drukarka, skaner, kserokopiarka, niszczarka).

  • Pomieszczenie biurowe usytuowane na poziomie + 3 budynku Komendy.

  • Budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, m.in. wyposażony w windę wewnętrzną.


 

Zakres zadań

  • Kompletuje, przygotowuje do archiwizacji dokumentację ostatecznie załatwioną, sprawdza zgodność dokumentacji ze stanem faktycznym.
  • Sporządza protokoły brakowania i spisy akt przekazanych do Składnicy akt oraz odnotowuje fakt archiwizacji w stosownych rejestrach i spisach spraw.
  • Prowadzi rejestrację czasu pracy policjantów Wydziału Kryminalnego poprzez wprowadzanie do bazy SWOP informacji o czasie służby, godzinach nadliczbowych i urlopach policjantów.
  • Prowadzi Elektroniczny Rejestr Czynności Dochodzeniowo-Śledczych oraz Elektroniczny Rejestr Postępowań Sprawdzających, przesyła korespondencję dotyczącą prowadzonych postępowań, odnotowuje sposób załatwienia spraw.
  • Wprowadza do systemu informatycznego dokumenty rejestracyjne i inne druki w zależności od potrzeb postępowania, a także informacje o wyrokach sądowych po rozstrzygnięciu sprawy, z zachowaniem terminów wynikających z obowiązujących przepisów prawnych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows, korzystania z internetu, w tym obsługi poczty elektronicznej oraz aplikacji komputerowych
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Umiejętność współpracy
  • Komunikatywność
  • Znajomość przepisów: ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ochronie danych osobowych, zasad wykonywania czynności kancelaryjnych w KWP w Krakowie i jednostkach podległych, przepisów dotyczących metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji oraz regulujących przetwarzanie danych w Krajowym Systemie Informacyjnym Policji
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w zakresie obsługi kancelaryjnej i archiwizacyjnej
  • Poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”
  • Umiejętność obsługi klienta
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Obowiązkowość
  • Sumienność i dokładność
  • Dążenie do rozwoju zawodowego


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 26-05-2023
Wyświetleń: 59