Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. obsługi klienta

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/23/3632
OBOWIĄZKI:

Obsługa klienta zarządającego funduszami; odpowiadanie na zapytania klientów; odpowiadanie na eskalowane zapytania klientów; odpowiadanie na zapytania wewnętrznych zespołów w celu utrzymania ciągłości procesu; prowadzenie szkoleń dla klientów z aplikacji, oferowanych przez firmę; prowadzenie i uczestniczenie w spotkaniach z klientami z użyciem środków telekonferencyjnych.

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: terminowość, dokładność, staranność, komunikatywność
Uprawnienia: solidność i uczciwość w wykonywaniu powierzonych obowiązków, zdolności komunikacyjne, umiejętność pracy zespołowej i wysoka kultura osobista
Uprawnienia: skrupulatność


Wymagania inne:

Biegłość w odpowiadaniu na eskalowane zapytania klienta. Umiejętność obsługiwania klienta zarządzającego funduszami.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 400 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie



Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 13-06-2023
Wyświetleń: 90