kandydatów
Specjalista ds. wsparcia (telefon) (w jęz. ang. support specialist (phone))
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków
- Zapewnienie obsługi klientów za pośrednictwem firmowej aplikacji czatu na żywo oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej i telefonu; -analizowanie potrzeb klienta w zakresie systemów teleinformatycznych; -planowanie i przygotowywanie rozwiązań w odpowiedzi na zdiagnozowane potrzeby klientów
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania inne:
Umiejętności: logicznego i analitycznego myślenia, skrupulatnej analizy szerokich baz danych, pracy pod presją czasu
Miejsce pracy:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 000 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Wyświetleń: 67