Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. obsługi klienta

Firma: 360 Payment Solutions Poland Sp. z o.o miejsce pracy: Kraków

Firma 360 Payment Solutions Poland Sp. z o.o nalezy do grona Spółek zrzeszonych w grupie 360 PAY.

Oferuje usługi wspierające działalnośc Firm transportu miedzynarodowego, w tym przeprawy promowe, oplaty drogowe, karty paliwowe, karty płatnicze.

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Zadania:
  • wprowadzanie do systemów niezbędnych danych firmy i pojazdów
  • skrupulatna kontrola dokumentów i danych w systemie
  • skuteczne dokonywanie rezerwacji promów
  • doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań
  • pełne wsparcie dla klienta w celu uzyskania informacji na temat dostępnych linii
  • motywowanie klientów do korzystania z naszych usług w szerszym zakresie
  • ścisła współpraca z biurem włoskim
  • współpraca z handlowcami
  • dyżury w obsłudze telefonu służbowego po godzinach
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego
  • umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku i w zespole
  • wysoka kultura osobista
  • odpowiedzialność i rzetelność
  • skrupulatność i dokładność
Oferujemy:
  • szkolenie od podstaw, wymagana duża wiedza
  • pracę w ośmiogodzinnym wymiarze pracy od pon. do piątku
  • prace w kameralnym i sympatycznym gronie
  • atrakcyjne wynagrodzenie na umowę o pracę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 02-06-2023
Wyświetleń: 76