kandydatów
Analityk operacji crm
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków
Poznanie potencjalnego wzrostu wydajności dzięki nowym narzędziom Zendesk. Partnerska współpraca z resztą zespołu Global Customer Support. Stworzenie sposobów, aby pomóc liderom Brainly w analizowaniu wyników zespołu, jak i poszczególnych osób. Budowanie prognoz dla zarządzania pracownikami i współpracy między departamentami. Administracja i biegłe opanowanie techniczne innych narzędzi, takich jak nasz system telefoniczny, narzędzia do zarządzania zgłoszeniami, centrum pomocy i wewnętrzne systemy CRM. Zrozumienie trybu pracy agentów i pracy między różnymi funkcjami w celu dostarczenia rozwiązań dot. narzędzi i wymagań, które optymalizują te tryby pracy agentów.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: zdolności komunikacyjne
Uprawnienia: dobra organizacja pracy własnej
Wymagania inne:
Proaktywne zainteresowanie optymalizacją i wydajnością procesów i narzędzi, zdolność do szybkiego uczenia się nowych technologii, wielozadaniowość przy różnych projektach jednocześnie, min. 2 lata doświadczenia jako specjalista obsługi klienta (z użyciem narzędzi i platform technologicznych), jako administrator narzędzi lub analityk. Doświadczenie w administrowaniu platformami technologicznymi, najlepiej w ramach obsługi klienta, w tym znajomość Zendesk na poziomie eksperckim. Doświadczenie w pisaniu zapytań SQL. Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku.
Miejsce pracy:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 12 000 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Wyświetleń: 59