Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. wsparcia klienta

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. wsparcia klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/23/2425
OBOWIĄZKI:

Zapewnianie wsparcia społeczności Brainly, w tym studentom, rodzicom, nauczycielom i subskrybentom, odpowiadając na ich wiadomości za pośrednictwem poczty elektronicznej i kanałów mediów społecznościowych, zapewnianie odpowiedniego wsparcia dla społeczności i użytkowników Brainly w ramach ustalonych godzin pracy, pomaganie w optymalizacji wskaźnika zadowolenia użytkowników Brainly, poprzez udostępnianie zespołowi Brainly przydatnych i przemyślanych spostrzeżeń i obserwacji.

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: portugalski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
Uprawnienia: analizy i diagnozy , rozwiązywanie problemów


Wymagania inne:

Znajomość standardów obsługi klienta, znajomość brazylijskiego systemu edukacji. Wykształcenie: wyższe (co najmniej licencjat) na kierunku związanym z biznesem, doświadczenie - co najmniej 2 lata na stanowiskach związanych z szerokopojętą obsługą klienta.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 7 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie



Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 12-04-2023
Wyświetleń: 56