kandydatów
Specjalista ds. wsparcia klienta
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków
Zapewnianie wsparcia społeczności Brainly, w tym studentom, rodzicom, nauczycielom i subskrybentom, odpowiadając na ich wiadomości za pośrednictwem poczty elektronicznej i kanałów mediów społecznościowych, zapewnianie odpowiedniego wsparcia dla społeczności i użytkowników Brainly w ramach ustalonych godzin pracy, pomaganie w optymalizacji wskaźnika zadowolenia użytkowników Brainly, poprzez udostępnianie zespołowi Brainly przydatnych i przemyślanych spostrzeżeń i obserwacji.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: portugalski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
Uprawnienia: analizy i diagnozy , rozwiązywanie problemów
Wymagania inne:
Znajomość standardów obsługi klienta, znajomość brazylijskiego systemu edukacji. Wykształcenie: wyższe (co najmniej licencjat) na kierunku związanym z biznesem, doświadczenie - co najmniej 2 lata na stanowiskach związanych z szerokopojętą obsługą klienta.
Miejsce pracy:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 7 000 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Wyświetleń: 108