kandydatów
Specjalista ds. wsparcia (w jęz. angielskim: support specialist)
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków
-Zapewnienie obsługi klientów za pośrednictwem firmowej aplikacji czatu na żywo oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej i telefonu; -świadczenie usług klientom w sposób, który będzie zapewniał im poczucie bezpieczeństwa przy korzystaniu przez klientów z usług Revolut, -reprezentowanie marki Revolut online, -współpraca z innymi zespołami z Londynu i Moskwy w celu odnajdywania rozwiązań dla każdego problemu klientów,
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:
minimum rok doświadczenia w pracy na tym samym stanowisku (Support Speciaist), -doskonałe umiejętności analizy, zdolność pracy pod presją czasu dopasowanie do wartości i dążeń firmy Revolut , gotowość do intensywnej pracy, wykazywanie chęci uczenia się , znajomość j. angielskiego na poziomie minimum B -2 (brak konieczności posiadania certyfikatu językowego)
Miejsce pracy:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 000 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Wyświetleń: 62