Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. obsługi klienta/customersupport specialist spanish

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. obsługi klienta/customersupport specialist spanish
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/23/2253
OBOWIĄZKI:

POMAGANIE KLIENTOM POPRZEZ MONITOROWANIE STATUSU PRÓŚB KLIENTÓW ORAZ ZAPEWNIANIE SZYBKIEGO I KOMPETENTNEGO ROZWIĄZYWANIA WSZYSTKICH ZAPYTAŃ OTRZYMANYCH ZA POŚREDNICTWEM WIELU KANAŁÓW (TELEFON, INTERNET, EMAIL, CZAT) POPRZEZ UDZIELANIE POMOCY W KAŻDEJ NIEZBĘDNEJ ESKALACJI; ZAPEWNIENIE POZYTYWNEGO DOŚWIADCZENIA KLIENTA PODCZAS CAŁEGO PROCESU POPRZEZ REGULARNE DOSTARCZANIE KLIENTOM AKTUALIZACJI I WYJAŚNIEŃ; ZAPEWNIENIE ROZWIĄZANIA PROBLEMÓW KLIENTÓW (NP. ZWIĄZANYCH Z PRODUKTEM, KWESTIAMI TECHNICZNYMI, ZAMÓWIENIAMI, PŁATNOŚCIAMI) POPRZEZ NATYCHMIASTOWE ROZWIĄZANIE LUB KOORDYNACJĘ Z INNYMI ZESPOŁAMI WEWNĘTRZNYMI I/LUB ZEWNĘTRZNYMI POPRZEZ PRZESTRZEGANIE OKREŚLONYCH PROCESÓW I KORZYSTANIE Z UZGODNIONYCH NARZĘDZI I SYSTEMÓW; REKOMENDOWANIE ODPOWIEDNICH ROZWIĄZAŃ DLA PRÓŚB KLIENTÓW I KOORDYNACJA Z POWIĄZANYMI ZESPOŁAMI W CELU ZAPEWNIENIA KOMPLETNEJ OBSŁUGI PRÓŚB (NP. ZDOLNOŚĆ PRODUKCYJNA I PLANOWANIE, ZASOBY, OFERTY, CENNIKI, FAKTURY); PROAKTYWNE INFORMOWANIE KLIENTÓW O STATUSIE PROBLEMU W OPARCIU O DANE WEJŚCIOWE I WYJAŚNIANIE WSZELKICH PYTAŃ W CELU POPRAWY JAKOŚCI USŁUG; REGULARNE INICJOWANIE PĘTLI INFORMACJI ZWROTNYCH OD KLIENTÓW (ANKIETY) POPRZEZ PRZESTRZEGANIE WSPÓLNIE UZGODNIONYCH PROCESÓW, ZROZUMIENIE POZIOMÓW SATYSFAKCJI I OKREŚLENIE OBSZARÓW WYMAGAJĄCYCH CIĄGŁEGO DOSKONALENIA; WSPIERANIE REGULARNEJ KONSERWACJI LISTY KONTAKTÓW, TABLIC ROUTINGU I INFORMACJI NA STRONACH WEWNĘTRZNYCH/ZEWNĘTRZNYCH

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

poziom wykształcenia Wyższe (w tym licencjat), kierunek wykształcenia kierunek dowolny, mile widziane wykształcenie w dziedzinie psychologii, 1 rok doświadczenia w pracy w dziedzinie obsługi klienta, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy wielozadaniowej i w zespole międzynarodowym. Angielski na poziomie B1 w mowie i piśmie, język hiszpański biegły w mowie i piśmie pracodawca nie wymaga potwierdzenia znajomości języków obcych certyfikatem. Znajomość języków obcych zostanie potwierdzona podczas rekrutacji

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 8 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie



Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 04-04-2023
Wyświetleń: 58