kandydatów
Starszy inspektor
Firma: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie miejsce pracy: Kraków
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Permanentna obsługa klientów zewnętrznych- sytuacje stresowe związane z kontaktami z innymi jednostkami
organizacyjnymi (np. jednostkami samorządu terytorialnego) oraz klientami zewnętrznymi.
W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).
Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.
Zakres zadań
- Weryfikuje, dekretuje i ewidencjonuje przy pomocy komputerowego systemu finansowo-księgowego opracowane i zatwierdzone do realizacji dokumenty potwierdzające zaistnienie operacji finansowych i zdarzeń, dokonując równocześnie kontroli w zakresie prawidłowości ich sporządzania, celem odpowiedniego zakwalifikowania i odzwierciedlenia w ewidencji księgowej wykonania dochodów i wydatków budżetowych (wydatków również w układzie zadaniowym), realizacji środków funduszy pozabudżetowych, zaangażowania środków, stanu aktywów i pasywów, w tym zobowiązań z tytułu poniesionych wydatków zgodnie z zasadami rachunkowości i w odpowiedniej podziałce klasyfikacji budżetowe
- Dokonuje analizy zrealizowanych wydatków, uzyskanych dochodów, poniesionych kosztów ( sporządza w tym zakresie miesięczne zestawienia i dokonuje analizy wszystkich kont), oraz współpracuje w tym zakresie z różnymi jednostkami, w tym z jednostkami samorządu terytorialnego
- Monitoruje przeprowadzane operacje bankowe, dokonuje importu zleceń przelewów zewnętrznych systemów finansowo-księgowych oraz tworzy raporty celem uzyskania aktualnych informacji o stanie kont i operacjach wykonywanych na rachunkach. Administruje systemy bankowości elektronicznej: NBE, Collect (z NBP), BGK zlecenia oraz BGK 24, poprzez monitorowanie operacji oraz w zakresie wprowadzania danych do systemów Collect i BGK 24
- Dokonuje kontroli formalnej i rachunkowej dokumentów finansowych w zakresie obsługi Narodowego Funduszu Rewaloryzacji Zespołów Zabytkowych Krakowa, ZPORR oraz w zakresie zawieranych umów dotacyjnych
- Dokonuje realizacji poleceń zapłaty przy wykorzystaniu systemów bankowości elektronicznej w zakresie obsługi Narodowego Funduszu Rewaloryzacji Zespołów Zabytkowych Krakowa, ZPORR oraz przekazywania przez Wojewodę dotacji jednostkom samorządu terytorialnego
- Sporządza miesięczne, kwartalne i roczne sprawozdania budżetowe dysponenta I stopnia, w tym z Funduszu Pracy oraz zestawienia (kwartalne zestawienia z planem i realizacją wydatków dla RIO, miesięczne informacje o zwrotach dotacji) Sprawdza zgodność umów i aneksów z planem NFRZZK w celu weryfikacji zwrotów dotacji oraz zaangażowania środków
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w służbach finansowych w dziale księgowości- potwierdzone kopiami dokumentów
- znajomość przepisów o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości i przepisów wykonawczych
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej, podstaw KPA oraz struktur administracji publicznej
- sprawna umiejętność pracy na komputera, w tym pakietu MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem Excela)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- szkolenie z obsługi programu finansowo księgowego FK
- znajomość przepisów z zakresu rachunkowości budżetowej
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- sumienność i rzetelność
Pozostałe oferty pracy w firmie Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Wyświetleń: 61