Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy inspektor

Firma: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie miejsce pracy: Kraków

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Komendant Wojewódzki Policji w Krakowie poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 117685

Warunki pracy

Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym,  w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiariu czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała. Prowadzenie rozmów telefonicznych, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów oraz prowadzenia teczek tematycznych. Prowadzenie ewidencji urlopów, zwolnień lekarskich oraz badań okresowych policjantów i pracowników wydziału. Prowadzenie ewidencji wyść w sprawach służbowych i prywatnych oraz ewidencji przedłożonego czasu służby/pracy. Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po siedzibie Wydziału Postępowań Administracyjnych KWP w Krakowie (os. Zgody 10 w Krakowie).


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


Pomieszczenie biurowe Wydziału Postępowań Administracyjnych KWP w Krakowie o małej powierzchni, mieszczące się w budynku Komisariatu Policji VIII w Krakowie, os. Zgody 10, na drugim piętrze niedostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnością narządów ruchu: brak zewnętrzego podjazdu dla wózków inwalidzkich, brak windy. Podstawowe wyposażenie stanowiska: dwa zestawy komputerowe, meble biurowe, telefon. Dodatkowo: obsługa urządzeń biurowych: kserokopiarka, niszczarka papieru

Zakres zadań

  • wykonuje czynności kancelaryjne zgodnie z zasadami pracy kancelaryjnej i obowiązującymi przepisami w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Krakowie,
  • prowadzi tematyczne teczki aktowe,
  • prowadzi ewidencję elektroniczną i manualną urlopów, zwolnień lekarskich oraz badań okresowych policjantów i pracowników wydziału,
  • prowadzi i przechowuje zbiory aktów prawnych z zakresu działania wydziału oraz zapoznaje z nimi policjantów i pracowników wydziału,
  • prowadzi ewidencję wyjść w sprawach służbowych i prywatnych oraz ewidencję przedłużonego czasu pracy/służby,
  • pobiera materiały biurowe i inne z magazynów KWP w Krakowie,
  • prowadzi dokumentację z zakresu ewidencji sprzętu w użytkowaniu wydziału,
  • archiwizuje dokumentację kancelaryjno-biurową.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w pracy biurowej
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą TAJNE lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • umiejętność obsługi komputera, w tym edytora tekstu MS Word,
  • znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
  • umiejętność pracy w zespole.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność obsługi komputera w zakresie posługiwania się pakietem biurowym MS Office,
  • obsługa poczty elektronicznej.


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 17-03-2023
Wyświetleń: 63