kandydatów
Technical support engineer
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków
Zarządzanie problemami klientów w systemie CRM SalesForce. Zapewnienie najlepszego wsparcia technicznego dla klientów, partnerów i zespołów wewnętrznych. Zarządzanie cyklem wsparcia technicznego aż do pomyślnego rozwiązania poprzez analizę i odtwarzanie problemów oraz zarządzanie oczekiwaniami klienta przez cały czas. Zdolność do zapewnienia działań następczych w sposób terminowy i z dbałością o szczegóły. Koordynacja z innymi zespołami w celu identyfikacji, zgłaszania i przyspieszania rozwiązywania problemów związanych z wadami produktów. Regularne aktualizowanie internetowej bazy wiedzy. Obsługiwanie sytuacji klientów z dyplomacją, wrażliwością, poufnością i dyskrecją. Godziny pracy: 9:00 17:00
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Poziom wykształcenia: średnie, doświadczenie zawodowe: minimum 3 miesiące, umiejętności: umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy pod presją czasu; komunikatywność; umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi; wysoka odporność na stres; analityczne myślenie; sumienność; umiejętność pracy w środowisku międzynarodowym; diagnozowanie oraz rozwiązywanie złożonych problemów technicznych związanych z oprogramowaniem, odpowiednia ocena problemów technicznych umożliwiająca szybkie rozwiązania problemów, znajomość w praktyce oraz teorii znajomości systemów baz danych, znajomość języków obcych: angielski poziom znajomości: B2, weryfikacja na rozmowie kwalifikacyjnej, certyfikaty nie są wymagane.
Miejsce pracy:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 10 000 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Wyświetleń: 57