kandydatów
Associate manager
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków
Planowanie i wdrażanie strategii pozyskiwania talentów w firmie; Rozwijanie polityki firmy w zakresie analizy porównawczej talentów, oceny talentów i rozmów kwalifikacyjnych; Prowadzenie działań sourcingowych w celu obsadzenia wolnych stanowisk; Przeprowadzanie analizy rozwoju organizacji i przewidywanie przyszłych potrzeb w zakresie zatrudnienia; Projektowanie i zarządzanie procesami rekrutacji i selekcji (przesiewanie CV, sprawdzanie rozmów telefonicznych, rozmowy kwalifikacyjne itp.); Przeglądanie wniosków o zatrudnienie i raportów sprawdzających historię; Zarządzanie odpowiednimi pulami kandydatów; Administrowanie i przesyłanie wszystkich dokumentów dotyczących zatrudniania nowych pracowników; Generowanie comiesięcznych aktualizacji dla kierownictwa; Tworzenie miesięcznych raportów.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania inne:
Znajomość specyfiki rekrutacji i pozyskiwania talentów IT; Doświadczenie w przeprowadzaniu procesów rekrutacyjnych; kierunek wykształcenia: Zarządzanie / Nauki ścisłe i inżynieryjne; 8 lat doświadczenia w branży IT; Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; Wiedza z zakresu zarządzania, w tym z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi oraz zarzadzania procesami rekrutacji i selekcji; Umiejętność kompleksowego zarządzania pulami kandydatów i tworzenia comiesięcznych raportów dot. pozyskiwania talentów.
Miejsce pracy:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 14 500 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Wyświetleń: 60