kandydatów
Global service desk lead/kierownik globalnego działu obsługi klienta
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków
Obsługa dużego zespołu w zakresie Service Desk złożonego z pracowników z całego świata w celu zapewnienia wsparcia. Opracowanie skutecznej identyfikacji potrzeb szkoleniowych w dużych zespołach i programy szkoleniowe urządzenia do zidentyfikowanych grup fokusowych, aby pomóc im lepiej wykonywać swoją pracę. Zapewnienie sesji odświeżających wiedzę techniczną w celu rozwiązywania problemów. Współpraca z Indyjską centralą firmy.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: hindi (hinduski), w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:
wykształcenie wyższe; staż pracy: min. 6 lat 5 miesięcy w firmie z branży informatycznej
Miejsce pracy:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 16 000 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Wyświetleń: 64