kandydatów
Inspektor wojewódzki
Firma: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie miejsce pracy: Kraków
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Zagrożenie korupcją, praca w terenie (prowadzenie rozpraw administracyjnych w terenie oraz oględzin terenu) .
W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).
Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.
Zakres zadań
- Kompletuje i analizuje zgromadzony materiał dowodowy, formułuje wnioski, bada zasoby archiwalne i sądowe, prowadzi rozprawy administracyjne w urzędzie lub w terenie przy bezpośrednim udziale stron, świadków i biegłych, sporządza projekty pism nienoszących cech rozstrzygnięć i decyzji oraz postanowień w sprawach rewindykacji nieruchomości przejętych w trybie dekretu o reformie rolnej oraz na rzecz ZUS, a także w sprawach wywłaszczeń, odszkodowań i zwrotów nieruchomości wywłaszczonych oraz przejętych na rzecz Skarbu Państwa w związku z akcją przesiedleńczą
- Przygotowuje projekty odpowiedzi, decyzji na wnioski o udzielenie informacji publicznej, interwencje poselskie, senatorskie oraz skargi, wnioski i petycje
- Przygotowuje projekty zaświadczeń o ostateczności decyzji, toku postępowania, stanu prawnego nieruchomości
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej – potwierdzone kopiami świadectw pracy lub innych dokumentów
- znajomość przepisów: Kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustaw związanych z gospodarką nieruchomościami (np. ustawy o gospodarce nieruchomościami), oraz w dziedzinach pokrewnych: prawo geodezyjne (np. ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne), wieczystoksięgowe (np. ustawy o księgach wieczystych i hipotece), a także orzecznictwa organów wyższej instancji i sądów administracyjnych
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej oraz wiedza z zakresu administracji publicznej
- umiejętność stosowania prawa w praktyce, analizy przepisów
- umiejętność argumentowania i negocjacji
- umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość pakietu programów MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętność analitycznego myślenia
- zdolności interpersonalne, komunikatywność
- odporność na stres
- kreatywność
Pozostałe oferty pracy w firmie Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Wyświetleń: 70