kandydatów
Kierownik zespołu ds. wsparcia technicznego
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków
Wsparcie techniczne użytkowników w zakresie oprogramowania systemowego, sieci komputerowych rozwiązywania problemów technicznych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem. Ścisła współpraca z zespołami ds. produktów i rozwoju, udział w demonstracjach i retrospekcjach. Obsługa spraw niestandardowych, przygotowywanie wytycznych dla użytkowników końcowych. Utrzymanie bazy wiedzy. Zarządzanie zasobami zespołu pracowników. Praca w środowisku angielskojęzycznym. Wysokość wynagrodzenia: 18 000 do 26 000 PLN
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Bardzo dobre zdolności komunikacyjne, umiejętność negocjacji. Umiejętność zarządzania personelem. Umiejętność pracy w następujących programach: Micro Focus Service Manager; Jira, MS Office. Znajomość ITIL. Wymagany co najmniej 1 rok w dziedzinie wsparcia oprogramowania. C.D umiejętności: Umiejętność tworzenia instrukcji i wytycznych. Um. Szybkiego identyfikowania problemów i znajdowania rozwiązań.Znajomość ogólnych zasad funkcjonowania oprogramowania, sieci komputerowych, aplikacji i systemów.
Miejsce pracy:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 18 000 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Wyświetleń: 64