kandydatów
Kierownik ds. operacji biznesowych łańcucha dostaw
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków
Współpracuje z zespołami planowania i prognozowania oraz ułatwia spotkania z kierownikami sprzedaży, produktów i finansów w zakresie planowania sprzedaży i operacji (S&OP), identyfikując wszelkie potencjalne problemy z dostawą i/lub zapasami poprzez przeglądanie planów popytu i podaży oraz ułatwianie rozwiązywania. Opracowuje, wdraża i mierzy zrównoważone usprawnienia procesów związane z S&OP oraz bieżącą komunikacją między biznesem, sprzedażą i operacjami. Współpracuje z klientami (wewnętrznymi i zewnętrznymi), aby zapewnić, że oczekiwania dotyczące poziomów usług są jasno zdefiniowane, komunikowane, mierzone i śledzone. Opracowuje i tworzy kokpity menedżerskie, które są przekazywane wewnętrznym i zewnętrznym interesariuszom na temat wyników w odniesieniu do wskaźników, wykorzystując infrastrukturę IT do automatyzacji raportowania (np. Tableau). Prowadzi ogólne zarządzanie operacyjne w firmie, aby uwzględnić przychody, koszty, jakość, dostawy i cele gotówkowe, organizując przeglądy biznesowe w celu krytyki wyników. Wykazuje silne umiejętności zarządzania projektami oraz zdolność do proaktywnego identyfikowania zagrożeń i zależności oraz wdrażania planów ich łagodzenia. Ściśle współpracuje ze sprzedażą, zarządzaniem kanałami i kontami oraz finansami, aby zapewnić zidentyfikowanie i realizację możliwości obniżenia kosztów i poprawy rentowności. Opracowuje i zarządza projektami wielofunkcyjnymi w celu poprawy przepływu produktów od końca do końca oraz przepływu informacji, które wpływają na efektywność i wydajność dystrybucji produktów. Koordynuje zarządzanie cyklem życia produktu i racjonalizację portfela oraz zapewnia zgodność strategii wprowadzania nowych produktów i anulowania starszych produktów z planami migracji klientów. Rozwija i wykorzystuje wewnętrzne i zewnętrzne partnerstwa i sieci w celu maksymalizacji realizacji strategii e-commerce i przekłada je na wykonalne komponenty Wykazuje silne przekonanie i determinację oraz jest w stanie wpływać na innych, w tym klientów, partnerów, działy sprzedaży i wsparcia, aby zarządzać konfliktami i skutecznie rozwiązywać eskalowane sytuacje o wysokiej widoczności i intensywności. Staje się orędownikiem klienta i promuje podejście łatwe do robienia interesów; napędza ciągłe doskonalenie wszystkich powiązanych procesów biznesowych, dokumentów i narzędzi w celu zapewnienia ciągłej standaryzacji i uproszczenia całego procesu.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: portugalski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
Minimum 10 lat zróżnicowanego międzynarodowego doświadczenia w biznesie / usługach / łańcuchu dostaw / operacjach / finansach. Doświadczenie w reengineeringu procesów biznesowych oraz zarządzaniu programami/projektami. Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne (werbalne / pisemne) na poziomie wykonawczym. Umiejętność uzyskiwania informacji zwrotnych w celu poprawy wyników biznesowych. Silna orientacja biznesowa i finansowa. Umiejętność ułatwiania współpracy i budowania konsensusu w wielu funkcjach biznesowych. Umiejętność analitycznego myślenia i podejmowania decyzji dzięki wykorzystaniu oprogramowania Business Intelligence. Gotowość do przejęcia kontroli i nieszablonowego myślenia w celu uzyskania rozwiązań i wyników. Wymagany tytuł licencjata i korzystny MBA/MS. Zrozumienie, w jaki sposób planowanie podaży/popytu wpływa na inne funkcje firmy. Umiejętność zachowania poufności i dyskrecji w relacjach biznesowych oraz rzetelnego osądu biznesowego. Zdolność do samodzielnej pracy w szybko rozwijającej się, szczupłej organizacji oraz ekstremalnie zorganizowana i zorientowana na szczegóły. Umiejętność nawiązywania i utrzymywania efektywnych, interpersonalnych relacji roboczych z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Możliwość skutecznego zarządzania wieloma zadaniami/projektami, priorytetami i terminami dzięki praktycznemu podejściu do wykonywania zadań w globalnej, wirtualnej organizacji. Umiejętność podejmowania złożonych problemów i rozkładania działań w celu ich rozwiązania. Musi wykazać się zdolnością do wywiązywania się ze zobowiązań, szybko reagować na potrzeby klienta.
Miejsce pracy:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 18 000 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Wyświetleń: 74