kandydatów
Specjalista ds. procesów ptp
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków
-Zapewnia dane wejściowe do standardowego projektowania procesów dla wszystkich istotnych elementów, tj. procesów, polityk i procedur, danych podstawowych, (ryzyka i) kontroli, rozwiązań, struktur organizacyjnych i wskaźników KPI/PPI. -Przyczynia się do tworzenia polityk, procedur i wytycznych w ścisłej współpracy z Globalnym Kierownikiem Procesu i Starszymi Menedżerami Procesów -Aktywnie współpracuje z OpCos, HGSS, Global Functions i organizacją GPO w celu zapewnienia wysokiej jakości relacji z interesariuszami, zrozumienia wymagań interesariuszy i zarządzania oczekiwaniami w celu prowadzenia optymalnych procesów E2E -Proponuje inicjatywy usprawniające procesy jako dane wejściowe do Mapy drogowej transformacji -Monitoruje i wykorzystuje wskaźniki operacyjne do identyfikacji inicjatyw usprawniających proces -Dostarcza rekomendacje/wskazówki dotyczące przyjęcia nowego procesu -Zapewnia, że projekty procesów, polityki i procedury oraz zasady działania są osadzone w odpowiednich wspólnych rozwiązaniach biznesowych -Autoryzuje dostęp do systemu zgodnie z wytycznymi książki projektowej dla niestandardowych T-Codes
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania inne:
poziom wykształcenia: Wyższe, preferowany kierunek: Finanse, księgowość lub dziedzina pokrewna. Doświadczenie zawodowe: min. 4,5 roku doświadczenia w obszarze administracji lub finansów; Umiejętności: Dbałość o szczegóły i jakość; Doskonałe umiejętności w zakresie Excela; Podstawowa znajomość podstaw finansowych i ram biznesowych; Umiejętności przywódcze; Nastawienie na osiąganie wyników
Miejsce pracy:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 10 300 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Wyświetleń: 74