Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy inspektor

Firma: Komenda Miejska Policji w Krakowie miejsce pracy: Kraków

Komenda Miejska Policji w Krakowie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 103663

Warunki pracy

Realizacja zadań związanych z działalnością ewidencyjną w zakresie obsługi kadrowej. Praca administracyjno-biurowa.


- obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, kserokopiarka, telefon.


- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,


- wymuszona pozycja ciała,


- praca przy sztucznym , naturalnym oświetleniu,


- praca w pomieszczeniu usytuowanym na II piętrze w części budynku nieprzystosowanej dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Prowadzi ewidencję czasu służby i pracy (w tym ewidencję urlopów) kierowników jednostek i komórek organizacyjnych KMP w Krakowie oraz ich zastępców, a także policjantów i pracowników Policji: Wydziału Kadr, Zespołu ds. Bezpieczeństwa i Higieny Służby i Pracy, Jednoosobowego Stanowiska ds. Prawnych i Zespołu Prasowo-Informacyjnego Komendy Miejskiej Policji w Krakowie;
  • Wprowadza i aktualizuje dane w systemach informatycznych Policji, w tym w Systemie Wspomagania Obsługi Policji (SWOP) w celu zapewnienia aktualności i integralności danych kadrowych;
  • Prowadzi i aktualizuje bazę danych przy użyciu programu komputerowego PŁATNIK-ZUS w zakresie wysyłania elektronicznych dokumentów ubezpieczeniowych (zgłaszanie do ubezpieczeń i wyrejestrowywanie z ubezpieczeń) do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) policjantów i pracowników Policji KMP w Krakowie;
  • Sporządza informacje zbiorcze, analizy oraz dokumenty sprawozdawcze dotyczące absencji policjantów i pracowników Policji KMP w Krakowie;
  • Koordynuje zagadnienia związane z obiegiem elektronicznych zwolnień lekarskich oraz ewidencją czasu pracy policjantów i pracowników Policji KMP w Krakowie;
  • Opracowuje korespondencje do instytucji zewnętrznych, jednostek wymiaru sprawiedliwości (sądy, prokuratura) oraz jednostek i komórek organizacyjnych Policji, w zakresie informacji dotyczących funkcjonariuszy i pracowników Policji celem terminowego udzielania odpowiedzi;
  • Realizuje czynności związane z przygotowaniem uroczystości, w zakresie sporządzania niezbędnej dokumentacji okolicznościowej i kadrowej;
  • Archiwizuje zgromadzone materiały zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu ich przekazania do składnicy akt Komendy Miejskiej Policji w Krakowie.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji lub w pracy biurowej
  • Znajomość przepisów: - ustawy o Policji i przepisów wykonawczych, - ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, - Kodeksu pracy z zakresu czasu pracy i urlopów pracowniczych;
  • Umiejętność analizowania i interpretowania przepisów;
  • Umiejętność obsługi komputera;
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy;
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Samodzielność, komunikatywność;
  • Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli Poufne albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość obsługi programu komputerowego PŁATNIK-ZUS


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Miejska Policji w Krakowie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 02-08-2022
Wyświetleń: 97