Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Referent

Firma: Komenda Miejska Policji w Krakowie miejsce pracy: Kraków

Komenda Miejska Policji w Krakowie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 102843

Warunki pracy

Realizacja zadań o charakterze kancelaryjnym w celu zapewnienia obiegu dokumentów w szczególności poprzez rejestrację i właściwe ewidencjonowanie oraz współprowadzeniu składnicy akt komisariatu. 


- obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, kserokopiarka, telefon stacjonarny i komórkowy, skaner.


Praca okresowo związana z wysiłkiem fizycznym z uwagi na przenoszenie, przesuwanie akt w składnicy akt komisariatu oraz przygotowywanie akt do wybrakowania.


- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,


- wymuszona pozycja ciała,


- praca przy sztucznym i naturalnym oświetleniu,


- praca w pomieszczeniu usytuowanym na I i II piętrze w części budynku nieprzystosowanego dla osób niepełnosprawnych,


 

Zakres zadań

  • Prowadzi w formie elektronicznej oraz papierowej dzienniki korespondencji jawnej, dziennik podawczy, ewidencję skarg i wniosków, książkę przyjęć stron w celu zapewnienia właściwej obsługi kancelaryjnej Komisariatu.
  • Przyjmuje pocztę i wykonuje jej ekspedycję do jednostek Policji oraz poza nimi (prowadzi rejestr poczty resortowej, elektroniczny rejestr Poczty Specjalnej, dzienniki korespondencji do sądów, prokuratur i innych jednostek) w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów.
  • Kompeltuje sprawy ostatecznie zakończone, archiwizuje, sporządza spisy archiwalne i protokoły brakowania w celu ewidencjonowania postępowań zakończonych w składnicy akt oraz przekazania dokumentów do archiwum KMP w Krakowie.
  • Prowadzi rejestrację spraw w systemie ERSWO w celu właściwego obiegu dokumentów w Ogniwie ds. Wykroczeń
  • Udziela stronom oraz pracownikom Komisariatu niezbędnych informacji ( telefonicznej, ustnej, drogą elektroniczną) w celu prawidłowego przepływu informacji.
  • Realizuje sprawy związane z obsługą systemu IntraDok oraz E-Prewencja.
  • Zastępuje w przypadku nieobecności inspektora ds. obsługi finansowo - administracyjnej.
  • Posiada wiedzę w zakresie obowiązujących przepisów dotyczących pracy kancelaryjnej w tym Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • Zna ustawę o służbie cywilnej z dnia 21 listopada 2008 roku

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej
  • Komunikatywność, samodzielność i umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli Poufne albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Miejska Policji w Krakowie
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 20-07-2022
    Wyświetleń: 105