kandydatów
Inspektor wojewódzki
Firma: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie miejsce pracy: Kraków
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w terenie, wyjazdy służbowe, (przeprowadzanie wizytacji terenowych obiektów będących przedmiotem umów o dofinansowanie oraz kontroli zadań oraz wykorzystania dofinansowania przez jednostki samorządu terytorialnego), Zagrożenie naciskami ze strony kierowników jednostek samorządu terytorialnego (wójtów, burmistrzów, starostów, itd.) lub ich przedstawicieli.
W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).
Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.
Zakres zadań
- Rozlicza i porównuje z pierwotnym wnioskiem zadania zrealizowane przez jednostki samorządu terytorialnego, będące przedmiotem dofinansowania oraz weryfikuje sprawozdania w celu potwierdzenia na koniec roku stanu realizacji zadania pod względem rzeczowym i finansowym.
- Przygotowuje projekty umów/aneksów o dofinansowanie zawieranych pomiędzy Wojewodą Małopolskim a jednostkami samorządu terytorialnego województwa małopolskiego w zakresie dofinansowania zadań jednostek samorządu terytorialnego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
- Monitoruje i analizuje stanu realizacji zadań w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg oraz realizacji obowiązków jednostek samorządu terytorialnego związanych z przyznanym dofinansowaniem zadań.
- Monitoruje trwałość projektów zrealizowanych w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. Sprawdza prawidłowości dotrzymania przez beneficjanta warunków umowy w zakresie: - utrzymania parametrów technicznych powstałej infrastruktury i możliwości jej użytkowania, - nie poddawania jej znaczącej modyfikacji i utrzymania charakteru własności, - monitorowania bezpieczeństwa ruchu drogowego, - statystyk obejmujących dane o liczbie wypadków, kolizji drogowych i ich skutkach na przejściach dla pieszych, których realizacja była przedmiotem dofinansowania ze środków Funduszu.
- Przygotowuje materiały informacyjny, zestawienia, analizy, itp. zadań objętych dofinansowaniem z Funduszu w celu dokumentowania stanu ich realizacji.
- Przeprowadza kontrolę zadań oraz wykorzystania dofinansowania przez jednostki samorządu terytorialnego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (sprawdza prawidłowości wykonania zadań oraz wykorzystania dofinansowania, odbywa wizyty terenowe obiektów będących przedmiotem umów o dofinansowanie w celu weryfikacji wykonanych robót oraz sporządzanie raportów z wizytacji terenowych).
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe techniczne, administracyjne lub ekonomicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej – potwierdzone kopiami świadectw pracy lub innych dokumentów
- znajomość ustaw: o Rządowym Funduszu Rozwoju Dróg, o finansach publicznych, Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane, o drogach publicznych, o prowadzeniu polityki rozwoju, oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw
- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o służbie cywilnej oraz wiedza z zakresu administracji publicznej
- umiejętność pracy na komputerze oraz znajomość pakietu MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- prawo jazdy kat. B
- umiejętność pracy w zespole i komunikatywność
- umiejętność argumentowania
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji
- asertywność
- kreatywność
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
Pozostałe oferty pracy w firmie Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Wyświetleń: 93