kandydatów
Kierownik zespołu ds. obsługi klienta i sprzedaży
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków
Odpowiedzialność za osiąganie określonych celów zespołu, spełniając zarówno cele sprzedażowe, jak i związane z doświadczeniem klienta zespołu; monitorowanie postępów i wspieranie zespołu w ich działaniach; pozyskiwanie i rozwijanie nowych talentów w taki sposób, by potrafiły one wnieść nową wartość do firmy, wspieranie inicjatyw transformacyjnych; rozwijanie swojego zespołu; efektywna współpraca z różnymi wewnętrznymi partnerami biznesowymi w celu rozwiązania zapytań i próśb klientów.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: zarządzanie
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania inne:
poziom wykształcenia: wyższe, kierunek wykształcenia: zarządzanie, doświadczenie zawodowe: minimum 10 lat na stanowisku zarządzającym, umiejętności: umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność kierowania i zarządzania zespołem z uwzględnieniem rozwiązywania konfliktów wewnętrznych, umiejętność przekazywania posiadanej wiedzy, umiejętność budowania zespołu od podstaw poprzez rekrutację i pozyskiwanie nowych pracowników, uprawnienia: kurs z zakresu rekrutacji i zatrudniania, kurs z zakresu budowania zespołu, kurs z zakresu rodzajów konfliktów, kurs z zakresu komunikacji i rozwiązywania konfliktów, kurs z zakresu zarządzania zespołem zdalnym, znajomość języków obcych: język angielski biegły w mowie i piśmie certyfikat nie jest wymagany, pracodawca zweryfikuje znajomość języka podczas rekrutacji
Miejsce pracy:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 12 500 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Wyświetleń: 110