Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. procesów hr

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. procesów hr
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/22/3187
OBOWIĄZKI:
Gromadzenie informacji dotyczących wymogów związanych z procesem imigracyjnym i emigracyjnym, a także rozpatrywanie wniosków o pozwolenie na pracę (z i do Francji); Procesowanie danych dotyczących zagranicznych pracowników tymczasowo zatrudnionych we Francji; Współpraca z zespołem ds. mobilności;Zbieranie informacji dotyczących wymogów związanych z procesem imigracyjnym i przetwarzaniem pozwoleń na pracę w Szwajcarii; Przygotowywanie raportów wg wytycznych firmy; Zapewnienie profesjonalnego wsparcia klientów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

Doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia w pracy związanej z obszarem HR. Umiejętności: doskonała organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem; umiejętność ustalania priorytetów w ramach przydzielonych zadań i dotrzymywania terminów; świetne umiejętności komunikacyjne i dbałośćo szczegóły; chęć do pracy w złożonym i dynamicznym środowisku; silna orientacja na klienta. Znajomość języków obcych: język francuski poziom znajomości co najmniej C1 i język angielski poziom znajomości co najmniej B2.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie



Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 12-04-2022
Wyświetleń: 112