Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Administrator nieruchomości

Firma: PKO Bank Polski miejsce pracy: Kraków

DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Administrator nieruchomości

na czas określony
Centrum Administracji

(Kraków)

U nas masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.

Na co dzień w naszym zespole:

  • utrzymujesz właściwy stan techniczny nieruchomości i zapewniasz prawidłowe funkcjonowanie urządzeń technicznych,
  • organizujesz i uczestniczysz w kontrolach stanu technicznego nieruchomości oraz uczestniczysz w kontrolach organów zewnętrznych,
  • realizujesz zalecenia z przeglądów budowlanych, przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • zapobiegasz awariom, uruchamiasz i monitorujesz prace w celu usunięcia skutków awarii oraz kompletujesz wymaganą dokumentacje w tym zakresie,
  • monitorujesz terminowość, jakość oraz koszty prac świadczonych przez firmy zewnętrzne,
  • identyfikujesz i zgłaszasz potrzeby remontowe, infrastrukturalne i inwestycyjne w nieruchomościach,
  • prowadzisz książki obiektów budowlanych oraz przechowujesz dokumentację określającą stan prawny nieruchomości i dokumentację techniczną obiektu,
  • bierzesz udział w czynnościach geodezyjnych i regulacji stanu prawnego nieruchomości,
  • aktualizujesz bazy danych dotyczących administrowanych nieruchomości.

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • posiadasz pełny zakres wiedzy fachowej i praktycznej dla obszaru administrowania nieruchomościami,
  • masz wykształcenie wyższe,
  • mile widziane doświadczenie zawodowe w administrowaniu nieruchomościami,
  • bardzo dobrze znasz pakiet MS Office,
  • posiadasz prawo jazdy kat B i gotowość do częstych podróży służbowych,
  • mile widziane posiadanie licencji zarządcy nieruchomości,
  • jesteś osobą samodzielną w działaniu, dokładną, rzetelną i sumienną,
  • lubisz różnorodne zadania, potrafisz zarządzać swoim czasem pracy,
  • masz aktywne podejście do rozwiązywania problemów.

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).


Pozostałe oferty pracy w firmie PKO Bank Polski
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 10-04-2022
Wyświetleń: 149