Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Koordynator ds. bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego (k/m)
Firma: Emitel S.A. miejsce pracy: Kraków
Emitel to najważniejszy operator naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej w Polsce. Od lat dzięki nam sygnały telewizji mogą być odbierane we wszystkich polskich domach. Pracujemy ponadto nad cyfryzacją radia, projektujemy i instalujemy najnowocześniejsze systemy łączności bezprzewodowej, uczestniczymy w tworzeniu inteligentnych miast oraz włączamy się w prace nad siecią 5G.
Koordynator ds. bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego (k/m)
Miejsce pracy: Kraków
Zadania:
- realizacja strategii bezpieczeństwa Spółki w obszarach: zarządzania ciągłością działania, zarządzania kryzysowego, zarządzania infrastrukturą krytyczną, obowiązków i zadań na rzecz obronności
- utrzymanie, monitorowanie i doskonalenie Systemu Zarządzania Ciągłością Działania (BCMS) w zakresie określonym w dokumentacji systemowej, wewnętrznych aktach normatywnych i pozwalającym na spełnienie wymogów utrzymania posiadanej certyfikacji systemu zarządzania ciągłością działania wg PN-ISO 22301:2014.
- identyfikacja, organizacja, planowanie i wdrażanie zadań i obowiązków wynikających z przepisów dot. operatorów telekomunikacyjnych, a wynikających z Ustawy Prawo telekomunikacyjne i rozporządzań wykonawczych w zakresie zarządzania ciągłością działania oraz zarządzania kryzysowego (tzw. Plany działań w sytuacjach szczególnych zagrożeń)
- koordynowanie działań w celu opracowania, uzgodnienia i wdrożenia zadań i obowiązków w związku z zarządzaniem infrastrukturą krytyczną i rolą operatora infrastruktury krytycznej państwa
- koordynowanie działań wynikających z organizacji i wdrożenia zadań oraz obowiązków wynikających z ustawy o organizowaniu zadań na rzecz obronności i wykazu przedsiębiorców o szczególnym znaczeniu gospodarczo obronnym
Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub podyplomowe, preferowane z zakresu zarządzania bezpieczeństwem, zarządzania kryzysowego lub pokrewne
- minimum 2 letnie doświadczenie we wdrażaniu, utrzymaniu i doskonaleniu systemu zarządzania ciągłością działania wg PN-ISO 22301
- znajomość norm, przepisów w zakresie BCM pozwalające na samodzielne wykonywanie obowiązków Koordynatora ds. BCM
- znajomość zagadnień z zakresu zarządzania kryzysowego w tym dot. infrastruktury krytycznej państwa, znajomość zagadnień z zakresu zadań/ obowiązków na rzecz bezpieczeństwa państwa będzie dodatkowym atutem
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- wysoki poziom zdolności komunikacyjnych
- umiejętność pracy w zespole
- odpowiedzialność, zaangażowanie
Oferujemy:
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w prestiżowej i stabilnej firmie będącej głównym operatorem technicznym naziemnej sieci radiowo-telewizyjnej w Polsce i liderem w zakresie dostarczania rozwiązań multimedialnych
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjny system premiowania
- nowoczesne narzędzia pracy
- hybrydowy system pracy
- prywatną opiekę medyczną
- kartę sportową lub kulturalną
- szeroką ofertę szkoleniową
- program ubezpieczeniowy ze składką inwestycyjną opłacaną przez pracodawcę
- bezpłatną naukę języka angielskiego
- dofinansowanie wypoczynku
- pożyczki na cele mieszkaniowe
- dostęp do aplikacji z audiobookami
- płatny program poleceń pracowniczych
Praca Koordynator ds. bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego (k/m)
Praca Nowy Sącz
Praca Kierownik ds. Systemów Zarządzania Jakością Kraków
Praca Tarnów
Praca Kraków
Emitel S.A.
Pozostałe oferty pracy w firmie Emitel S.A.
Data dodania: 04-01-2022
Wyświetleń: 168
Wyświetleń: 168