Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Koordynator ds. bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego (k/m)

Firma: Emitel S.A. miejsce pracy: Kraków

Emitel to najważniejszy operator naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej w Polsce. Od lat dzięki nam sygnały telewizji mogą być odbierane we wszystkich polskich domach. Pracujemy ponadto nad cyfryzacją radia, projektujemy i instalujemy najnowocześniejsze systemy łączności bezprzewodowej, uczestniczymy w tworzeniu inteligentnych miast oraz włączamy się w prace nad siecią 5G.

Koordynator ds. bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego (k/m)
Miejsce pracy: Kraków
Zadania:
  • realizacja strategii bezpieczeństwa Spółki w obszarach: zarządzania ciągłością działania, zarządzania kryzysowego, zarządzania infrastrukturą krytyczną, obowiązków i zadań na rzecz obronności
  • utrzymanie, monitorowanie i doskonalenie Systemu Zarządzania Ciągłością Działania (BCMS) w zakresie określonym w dokumentacji systemowej, wewnętrznych aktach normatywnych i pozwalającym na spełnienie wymogów utrzymania posiadanej certyfikacji systemu zarządzania ciągłością działania wg PN-ISO 22301:2014.
  • identyfikacja, organizacja, planowanie i wdrażanie zadań i obowiązków wynikających z przepisów dot. operatorów telekomunikacyjnych, a wynikających z Ustawy Prawo telekomunikacyjne i rozporządzań wykonawczych w zakresie zarządzania ciągłością działania oraz zarządzania kryzysowego (tzw. Plany działań w sytuacjach szczególnych zagrożeń)
  • koordynowanie działań w celu opracowania, uzgodnienia i wdrożenia zadań i obowiązków w związku z zarządzaniem infrastrukturą krytyczną i rolą operatora infrastruktury krytycznej państwa
  • koordynowanie działań wynikających z organizacji i wdrożenia zadań oraz obowiązków wynikających z ustawy o organizowaniu zadań na rzecz obronności i wykazu przedsiębiorców o szczególnym znaczeniu gospodarczo obronnym
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe lub podyplomowe, preferowane z zakresu zarządzania bezpieczeństwem, zarządzania kryzysowego lub pokrewne
  • minimum 2 letnie doświadczenie we wdrażaniu, utrzymaniu i doskonaleniu systemu zarządzania ciągłością działania wg PN-ISO 22301
  • znajomość norm, przepisów w zakresie BCM pozwalające na samodzielne wykonywanie obowiązków Koordynatora ds. BCM
  • znajomość zagadnień z zakresu zarządzania kryzysowego w tym dot. infrastruktury krytycznej państwa, znajomość zagadnień z zakresu zadań/ obowiązków na rzecz bezpieczeństwa państwa będzie dodatkowym atutem
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • wysoki poziom zdolności komunikacyjnych
  • umiejętność pracy w zespole
  • odpowiedzialność, zaangażowanie
Oferujemy:
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w prestiżowej i stabilnej firmie będącej głównym operatorem technicznym naziemnej sieci radiowo-telewizyjnej w Polsce i liderem w zakresie dostarczania rozwiązań multimedialnych
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjny system premiowania
  • nowoczesne narzędzia pracy
  • hybrydowy system pracy
  • prywatną opiekę medyczną
  • kartę sportową lub kulturalną
  • szeroką ofertę szkoleniową
  • program ubezpieczeniowy ze składką inwestycyjną opłacaną przez pracodawcę
  • bezpłatną naukę języka angielskiego
  • dofinansowanie wypoczynku
  • pożyczki na cele mieszkaniowe
  • dostęp do aplikacji z audiobookami
  • płatny program poleceń pracowniczych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Pozostałe oferty pracy w firmie Emitel S.A.
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 04-01-2022
Wyświetleń: 168