Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy referent

Firma: Komenda Miejska Policji w Krakowie miejsce pracy: Kraków

Komenda Miejska Policji w Krakowie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 89618

Warunki pracy

Realizacja wybranych zagadnień logistycznych w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Komisariatu Policji V w Krakowie. Obsługa kancelaryjno-administracyjna jednostki, policjantów i pracowników policji.


- obsługa urządzeń biurowych: komputer, skaner,drukarka, kserokopiarka, telefon - praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, - wymuszona pozycja ciała, - praca przy sztucznym i naturalnym oświetleniu, - praca w pomieszczeniu usytuowanym na II piętrze w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Organizuje i koordynuje dostawy materiałów kancelaryjno-biurowych i eksploatacyjnych poprzez składanie stosownych zamówień zapotrzebowania,
  • Koordynuje zagadnienia z zakresu medycyny pracy poprzez wystawianie i wydawanie skierowań funkcjonariuszom i pracownikom Policji na badania profilaktyczne, okresowe, kontrolne, specjalistyczne dla osób kierujących pojazdami uprzywilejowanymi, a także na szczepienia ochronne,
  • Nalicza i sporządza wykazy należnych świadczeń finansowych,
  • Koordynuje pracę sprzątaczek monitorując pomieszczenia oraz przydziela im zadania doraźne,
  • Sporządza dokumentację dotyczącą spraw kadrowych pracowników Policji (wniosków personalnych, arkuszy pierwszej i okresowej oceny, kart opisu stanowiska pracy, zakresów obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności),
  • Ewidencjonuje na bieżąco w Systemie Wspomagania Obsługi Policji (SWOP) rejestru czasu pracy pracowników Policji,
  • Prowadzi ewidencję pieczęci i stempli służbowych oraz ewidencję pomocniczą Komisariatu Policji V w Krakowie w zakresie sprzętu będącego w użytkowaniu a także bieżącej aktualizacji przydzielonych składników majątku przekazanych na konta osobiste funkcjonariuszy i pracowników Policji,
  • Kompletuje, przechowuje i zapoznaje pracowników Policji z aktualnymi przepisami, wytycznymi oraz pismami.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • Umiejętność obsługi komputera i pracy w zespole,
  • Komunikatywność
  • Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli Poufne albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
  • Znajomość przepisów prawa pracy w zakresie BHP,
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość obsługi programów komputerowych MS Office,


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Miejska Policji w Krakowie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 17-12-2021
Wyświetleń: 161