Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Kierownik działu obsługi klienta i wsparcia sprzedaży

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Kierownik działu obsługi klienta i wsparcia sprzedaży
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/21/8578
OBOWIĄZKI:
Organizowanie pracy działu sprzedaży, negocjowanie warunków sprzedaży z klientami, analizowanie raportów i prognoz dotyczących rynku sprzedaży, kierowanie podległym zespołem oraz dbanie o jego rozwój, planowanie i realizacja sprzedaży, monitorowanie i raportowanie osiąganych wyników, tworzenie strategii działań handlowych we współpracy z innymi działami
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Język: kazachski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: rosyjski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Wykształcenie Wyższe, kierunek wykształcenia: Finansowe. Doświadczenie zawodowe: 2 lata w firmach zajmujących się obsługą klienta. Wymagana znajomość języka rosyjskiego i kazachskiego na poziomie bardzo dobrym

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 13 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie



Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 16-11-2021
Wyświetleń: 118