Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Kierownik działu obsługi klienta i wsparcia sprzedaży
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Kierownik działu obsługi klienta i wsparcia sprzedaży
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/21/8578
OBOWIĄZKI:
Organizowanie pracy działu sprzedaży, negocjowanie warunków sprzedaży z klientami, analizowanie raportów i prognoz dotyczących rynku sprzedaży, kierowanie podległym zespołem oraz dbanie o jego rozwój, planowanie i realizacja sprzedaży, monitorowanie i raportowanie osiąganych wyników, tworzenie strategii działań handlowych we współpracy z innymi działami
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Język: kazachski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: rosyjski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Wykształcenie Wyższe, kierunek wykształcenia: Finansowe. Doświadczenie zawodowe: 2 lata w firmach zajmujących się obsługą klienta. Wymagana znajomość języka rosyjskiego i kazachskiego na poziomie bardzo dobrym
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 13 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania: 16-11-2021
Wyświetleń: 118
Wyświetleń: 118