kandydatów
Inżynier ds. wsparcia technicznego klientów/technical support engineer
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Język: ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania inne:
poziom wykształcenia wyższe , kierunek wykształcenia techniczny - elektrotechnika, doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata na stanowisku młodszego specjalisty ds. wsparcia technicznego; umiejętności. umiejętność rozwiązywania problemów pod presją czasu, zdolności analityczne, elastyczność. szybkie adaptowanie się do nowych warunków pracy. umiejętność pracy w zespole międzynarodowym, dobra organizacja pracy; znajomość języków obcych język angielski, język ukraiński, ze względu na pracę z międzynarodowym klientem i biurem firmy na ukrainie; poziom znajomości ukraiński biegły, angielski biegły, pracodawca nie wymaga potwierdzenia znajomości języków obcych certyfikatem
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 8 532 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Wyświetleń: 126