Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. obsługi klienta

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/21/6881
OBOWIĄZKI:
Szybkie reagowanie na zapytania, które wymagają czasu i często mają dużą wartość, oraz eskalacje z innych działów i bezpośrednio od klientów. Odbieranie/wykonywanie połączeń/e-maile od/do klientów (wewnętrznych/zewnętrznych, posługując się znajomością kilku języków) Działanie skutecznie w oparciu o wszystkie opinie klientów. Potwierdzanie, że problemy/problemy klientów są skutecznie badane i rozwiązywane. Pilnowanie, aby z powodu popełnionych błędów nie wystąpiły żadne straty operacyjne (rzeczywiste, potencjalne lub grożące wypadkiem).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), humanistyczne
Język: francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: ukraiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

poziom wykształcenia: Wyższe w tym licencjat, kierunek wykształcenia: kierunek filologiczny, 3 lata doświadczenia w pracy, umiejętność działania pod presją czasu; Bardzo dobra organizacja czasu pracy; Wysoce rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne;

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie



Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 07-10-2021
Wyświetleń: 102