Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy menadżer ds. obsługi klienta

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Starszy menadżer ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/21/7159
OBOWIĄZKI:
Departament Operacji GLCM zajmuje się dostarczaniem dla HSBC usług operacyjnych związanych z kanałami elektronicznymi, bankowością elektroniczną oraz gamą innych produktów oferowanych przez HSBC dla klienta koroporacyjnego. Działwykonuje obsługę płatności, kart, należności, wspiera klienta wzakresie różnorodnych transakcji wykonywanych drogą elektroniczną jak rownież dokonuje implementacji zakupionych produktów bankowych. Obsługa klienta jest dostarczana drogą emailową jak również telefoniczną, dla klientów znajdujących sięw 11 krajach europejskich. Stanowisko Starszego Menedżera ds. Obsługi Klientaobejmuje zarządzanie departamentem liczącym docelowo około 50 osób (Specjalistów ds. Obsługi Klienta), bezpośrednio zarządzając kierownikami konkretnych zespołów. Rolą Starszego Menedżera jest stworzenie i wdrożenie strategii dla zespołów spójnej zoczekiwaniami biznesowymi oraz Klienta, sprawne zarządzanie zasobami ludzkimi, wprowadzanie usprawnień procesowych pozwalających na efektywnąobsługę oraz spełnienie wymagań dotyczących poziomu obsługi (terminowe wywiązywanie się z otrzymywanych zadań oraz na ustalonym poziomiejakośći serwisu). Rola ta uwzglednia wspołpracę z wieloma partnerami biznesowymi w obęebie wspomnianych 11 krajów europejskich w celu stworzenia jednolitej i spójnej strategii departamentu na poziomie regionalnym.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

poziom wykształcenia: wyższe, kierunek wykształcenia: preferowane w obszarze bankowosci/finansów, doświadczenie zawodowe: +10 lat, umiejętności: długoletnie doswiadczenie w zarządzaniu wiekszymi zespołami, doświadczenie w tworzeniu oraz wdrażaniu strategii oraz modelu biznesowego dla zarządzanego działu; doświadczenie w zarządzaniu migracjami (onshore/offshore); doświadczenie w bankowości, doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym, doświadczenie w pracy z kadrą kierowniczą na wysokim stopniu; profesjonalizm w komunikacji, bardzo dobra znajomość branży ( centra świadczące usługi biznesowe, praca operacyjna) ; wykazana lista osiągnięć w dostarczaniu standardów usług zgodnie z umowami z klientem; wykazana lista osiągnieć w zakresie implementacji projektów biznesowych, znajomość języków obcych: język angielski płynny w mowie i piśmie

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 15 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie



Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 04-10-2021
Wyświetleń: 93