kandydatów
Starszy menadżer ds. obsługi klienta
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania inne:
poziom wykształcenia: wyższe, kierunek wykształcenia: preferowane w obszarze bankowosci/finansów, doświadczenie zawodowe: +10 lat, umiejętności: długoletnie doswiadczenie w zarządzaniu wiekszymi zespołami, doświadczenie w tworzeniu oraz wdrażaniu strategii oraz modelu biznesowego dla zarządzanego działu; doświadczenie w zarządzaniu migracjami (onshore/offshore); doświadczenie w bankowości, doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym, doświadczenie w pracy z kadrą kierowniczą na wysokim stopniu; profesjonalizm w komunikacji, bardzo dobra znajomość branży ( centra świadczące usługi biznesowe, praca operacyjna) ; wykazana lista osiągnięć w dostarczaniu standardów usług zgodnie z umowami z klientem; wykazana lista osiągnieć w zakresie implementacji projektów biznesowych, znajomość języków obcych: język angielski płynny w mowie i piśmie
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 15 500 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Wyświetleń: 128