kandydatów
Manager ds. kontroli - global risk
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Język: francuski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania inne:
poziom wykształcenia: wyższe, kierunek wykształcenia: Dyplom uczelni wyższej, najlepiej w Business Administration, Finance, Risk Management lub dziedzinach pokrewnych. Doświadczenie zawodowe: +5 lat w instytucji finansowej/sektorze bankowym, najlepiej w zarządzaniu ryzykiem operacyjnym w ramach globalnej organizacji, +2 lata doświadczenia w audycie kontroli byłoby dodatkową umiejętnością. Wcześniejsze doświadczenie we wdrażaniu i zarządzaniu ryzykiem w ramach 1LOD globalnej organizacji. Umiejętności: Umiejętność pewnego i zwięzłego przedstawiania złożonych zagadnień kluczowym interesariuszom / kierownictwu wyższego szczebla za pomocą prostego języka i uwzględniając globalnie rozproszonych interesariuszy. Silna znajomość otoczenia zewnętrznego (ryzyko, regulacje, polityka, konkurencja itp.). Dobra umiejętność współpracy z kadrą kierowniczą wyższego szczebla na wielu stanowiskach. Kompetentny decydent, podejmujący przemyślane i terminowe decyzje, szczególnie pod dużą presją. Doświadczenie w zarządzaniu projektami. Uprawnienia: Doświadczenie w zarządzaniu SharePoint z narzędziem do wizualizacji danych. Znajomość języków obcych: język angielski i francuski, poziom znajomości: język angielski i francuski - biegle w mowie i piśmie
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 15 000 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Wyświetleń: 121