Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Manager ds. kontroli - global risk

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Manager ds. kontroli - global risk
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/21/7037
OBOWIĄZKI:
Stanowisko zawiera dwie funcje: Menedżer ds. Kontroli (80%) oraz BIRO, Menedżer ds. Informacji o Ryzyku Biznesowym (20%).Praca w zespole HBCE Risk Chief Control Officer (CCO), który wspiera dyrektora operacyjnego HBCE Risk i zapewnia dostarczanie bezpiecznych usług klientom i interesariuszom. Jestto również wsparcie bezpiecznego rozwoju Banku poprzez zapewnienie że działania CRO i COO w Europie są zgodne z Ramami Zarządzania Ryzykiem Niefinansowym Banku i konsekwentnie stosowanymi we wszystkich zespołach ds. ryzykaw regionie. Zakres: -Retail Credit Risk (Aprobaty Kredytowe, Zarządzanie Portfelem Zabezpieczonym, Zarządzanie Portfelem Niezabezpieczonym, Monitorowanie RBWM, Modele RBWM);- Wholesale Credit Risk - GBM, CMB, GPB - (Uznania Kredytowe, Departament Windykacji, Jednostka Zarządzania Kredytami, Identyfikacja Ryzyka);-Risk COO (Raportowanie/testy warunków skrajnych i rezerwy, Transformacja ryzyka, Kontrola zarządcza
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Język: francuski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

poziom wykształcenia: wyższe, kierunek wykształcenia: Dyplom uczelni wyższej, najlepiej w Business Administration, Finance, Risk Management lub dziedzinach pokrewnych. Doświadczenie zawodowe: +5 lat w instytucji finansowej/sektorze bankowym, najlepiej w zarządzaniu ryzykiem operacyjnym w ramach globalnej organizacji, +2 lata doświadczenia w audycie kontroli byłoby dodatkową umiejętnością. Wcześniejsze doświadczenie we wdrażaniu i zarządzaniu ryzykiem w ramach 1LOD globalnej organizacji. Umiejętności: Umiejętność pewnego i zwięzłego przedstawiania złożonych zagadnień kluczowym interesariuszom / kierownictwu wyższego szczebla za pomocą prostego języka i uwzględniając globalnie rozproszonych interesariuszy. Silna znajomość otoczenia zewnętrznego (ryzyko, regulacje, polityka, konkurencja itp.). Dobra umiejętność współpracy z kadrą kierowniczą wyższego szczebla na wielu stanowiskach. Kompetentny decydent, podejmujący przemyślane i terminowe decyzje, szczególnie pod dużą presją. Doświadczenie w zarządzaniu projektami. Uprawnienia: Doświadczenie w zarządzaniu SharePoint z narzędziem do wizualizacji danych. Znajomość języków obcych: język angielski i francuski, poziom znajomości: język angielski i francuski - biegle w mowie i piśmie

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 15 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie



Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 30-09-2021
Wyświetleń: 121