Kluczowy wkład w dokumentowanie i komunikowanie procesów raportowania i wglądu, wytycznych, ram i wymagań dotyczących danych do społeczności Global Transformation. Zapewnienie codziennego świadczenia usług raportowania w celu wsparcia usług zarządzania globalną transformacją i szerszej społeczności globalnej transformacji. Zapewnienie płynnego i wydajnego dostarczania raportów i spostrzeżeń tworzonych zgodnie z uzgodnionymi umowami SLA. Współpraca z Global Transformation Management w opracowywaniu i monitorowaniu informacji i trendów zarządczych. Pomaganie w zapewnianiu spójność danych w wielu źródłach i zgodności z minimalnymi standardowymi definicjami danych. Bycie kluczowym współtwórcą w rozwoju, wdrażaniu i bieżącym utrzymywaniu scentralizowanych usług wsparcia w zakresie raportowania i wglądu świadczonych na rzecz interesariuszy. Wspieranie budowania znormalizowanego kręgosłupa raportowania, aby zapewnić pojedynczą wersję prawdy i jej bieżącą konserwację w celu wyeliminowania niezgodności raportowanych informacji zarządczych. Zapewnianie płynnej i wydajnej współpracę z zespołami ds. technologii i rozwoju. Zbieranie wymagań dotyczących raportowania i zarządzaj oczekiwaniami interesariuszy zgodnie z uzgodnionymi priorytetami i terminami.Projektowanie i osadzanie rozwiązania raportowania dla społeczności Global Transformation zgodnie z potrzebami interesariuszy. Wspieranie procesu wdrażania nowych rozwiązań raportowania poprzez dostarczanie przewodników użytkownika i organizowanie prezentacji, warsztatów lub sesji typu drop-in.Wspieranie programów znaczących zmian z perspektywy raportowania, zarówno poprzez dostarczanie regularnych raportów, jak i projektowanie rozwiązań raportowania dostosowanych do potrzeb konkretnych programów.Zarządznie procesami raportowania i wglądu oraz trasami eskalacji, w tym procesami zarządzania i eskalowania (w razie potrzeby) standardowych i doraźnych żądań.Wspieranie starszego menedżera ds. raportowania i analiz w zarządzaniu i rozwijaniu standardowych katalogów usług w zakresie raportowania i analiz.Wspieranie monitorowania wydajności raportowania i wglądu w odpowiednie wskaźniki operacyjnej karty wyników, uzgodnione umowy SLA.Wspieranie dostarczania i zarządzania ramami Insights, które spełniają potrzeby interesariuszy, w tym solidną analizę w celu zakwestionowania wyników i wprowadzenia niezbędnych zmian.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: biznes
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagania inne:poziom wykształcenia: wyższe, kierunek wykształcenia: biznes, doświadczenie zawodowe: przynajmniej 5 lat doświadczenia w pracy, umiejętności: umiejętność analitycznego myślenia; umiejętność działania pod presją czasu; bardzo dobra organizacja czasu pracy; wysoce rozwinięte zdolności komunikacyjne; znajomość języków obcych: język angielski; poziom znajomości: komunikatywny w mowie i piśmie
Miejsce pracy:Kraków
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 14 000 PLN