Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy koordynator ds. relacji z klientami

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Starszy koordynator ds. relacji z klientami
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/21/5755
OBOWIĄZKI:
-Kompleksowe zarządzanie relacjami z klientami:Bycie głównym puntem kontaktu w przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń co do realizacji zapisów umów dotyczących usług w zakresie benefitów pracowniczych; Regularne spotkania z klientem, aby przedyskutować wyniki pracy, poziom realizacji KPI oraz SLA, monitoring i zapewnienie odpowiedniego poziomu usług;Organizacja i prowadzenie miesięcznych i kwartalnych spotkań sprawozdawczych, raportowanie wyników realizacji celów i planów;Analiza długofalowego potencjału klienta analiza zysków, ryzyk, potencjału rozwojowego;Bliska współpraca z regionalnymi (EMEA) zespołami operacyjnymi, monitorowanie poziomu satysfakcji klientów i wdrażanie rozwiązań naprawczych;Odpowiedzialność za przygotowanie planu naprawczego dla klientów, w przypadku nie dostarczenia wymaganych usług na wymaganym poziomie.-Zarządzanie finansamiOdpowiedzialność za fakturowanie na rzecz klientów zgodnie z zapisami wynikającymi z umów, weryfikacja faktur i monitorowanie płatności; Przygotowywanie regularnych sprawozdań finansowych dotyczących klientów dla globalnego managementu;-Zarządzanie dokumentacją klientówGromadzenie wszystkich istotnych dokumentów dotyczących klientów, przetwarzanie danych, przygotowywanie studiów przypadków na rzecz przyszłych kontraktów, kompleksowe zarządzanie dokumentacją odnośnie różnych klientów, dostarczanie relewantnych informacji odnośnie klientów na potrzeby różnych jednostek w organizacji, wspieranie procesu odnawiania kontraktow z istniejącymi klientami.-Koordynacja i zarządzanie projektami Monitorowanie portfolia projektów realizowanych dla różnych klientów, weryfikacja statusów, przygotowywanie planów naprawczych, w przypadku projkektów, które nie są realizowane zgodnie z planem-Zarządzanie ryzykiem-Analiza danych, weryfikacja ryzyk związanych z nie dostraczeniem ustalonych usług, stały monitoring takich ryzyk i przygotowywanie planów minimalizowania ryzyka, stały kontakt z kluczowymi jednostkami w organizacji, flagowanie zagrożeń wynikających z nie zrealizowania celów, zapisów w umowach.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: zarządzanie projektami


Wymagania inne:

Doskonałe umiejętności komunikacyjne, Dogłębna znajomość tematyki świadczeń pracowniczych

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 8 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie



Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 17-08-2021
Wyświetleń: 99