Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Kierownik ds. oceny ryzyka kontrahentów

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Kierownik ds. oceny ryzyka kontrahentów
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/21/4826
OBOWIĄZKI:
Celem tej roli jest bycie głównym punktem kontaktowym dla Biznesu / TPEM (menedżerów ds. zaangażowania stron trzecich) i wspieranie TPEM przez ocenę ryzyka i zadania kontrolne, aby zmniejszyć obciążenie administracyjne i zapewnić dokładność za pierwszym razem. Aktywnie zarządzanie kompleksowymi relacjami w TPEM, zapewniając terminowe zakończenie działań Przeprowadzanie walidację zleceń, aby upewnić się, że zostały one prawidłowo sklasyfikowane i postępowanie godnie z prawidłowym procesem TPM, naprawienie problemów z danymi Wspieranie TPEM we wspólnym wypełnianiu IRQ (Kwestionariusz Ryzyka Wrodzonego) Przeprowadzanie niezależnej kontrolę jakości IRQ, jeśli jest ona wypełniana oddzielnie przez TPEM, upewniając się, że została wykonana zgodnie z wymaganymi standardami Okresowa aktualizacja IRQ, jeśli zostanie wygenerowany Zakończenie uzgodnionych zadań kontrolnych w imieniu TPEM Koordynowanie działań związanych z zakończeniem relacji między TPEM, stronami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu zapewnienia, że zadania są kończone zgodnie z polityką TPR Upewnianie się, że TPEM i biznes działają zgodnie z wymaganymi ramami, obowiązującymi standardami regulacyjnymi i branżowymi oraz politykami i FIM HSBC Eskalować wszelkie problemy w odpowiednim czasie do kierownika zespołu HUB lub eksperta ds. Tematu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

poziom wykształcenia: wyższe, kierunek wykształcenia: ekonomia, prawo lub pokrewne, doświadczenie zawodowe: min 3+ lata Doswiadczenie w roli zarządzania ryzykiem, najlepiej w zarządzaniu przez osoby trzecie. Pożądane jest doświadczenie w usługach finansowych lub w agencji regulacyjnej lub dużej firmie konsultingow, w zarządzaniu relacjami; doświadczenie w zakresie zapewniania jakości lub audytu w kontekście zamówień lub relacji z dostawcami; doświadczenie w zarządzaniu prostymi projektami do czasu i jakości Dobre zrozumienie i doświadczenie Globalnych Działań i Globalnych Funkcji w Banku. Dobre zrozumienie otoczenia regulacyjnego w regionie i znajomość ryzyka stron trzecichumiejętności komunikacji, coachingu i wpływania na rówieśników, podwładnych i dostawców; Doskonałe umiejętności komunikacji pisemnej i werbalnej oraz biegła w posługiwaniu się narzędziami SM; Pożądane jest dobre zrozumienie 1 lub więcej Domen Ryzyka (zapewnienie wsparcia i wskazówek dla funkcji biznesowych); Ryzyko związane z odpornością (budynki, ciągłość działania, informacje i cyberbezpieczeństwo, bezpieczeństwo fizyczne, przetwarzanie transakcji)

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 9 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie



Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 13-07-2021
Wyświetleń: 106