kandydatów
Kierownik ds. oceny ryzyka kontrahentów
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania inne:
poziom wykształcenia: wyższe, kierunek wykształcenia: ekonomia, prawo lub pokrewne, doświadczenie zawodowe: min 3+ lata Doswiadczenie w roli zarządzania ryzykiem, najlepiej w zarządzaniu przez osoby trzecie. Pożądane jest doświadczenie w usługach finansowych lub w agencji regulacyjnej lub dużej firmie konsultingow, w zarządzaniu relacjami; doświadczenie w zakresie zapewniania jakości lub audytu w kontekście zamówień lub relacji z dostawcami; doświadczenie w zarządzaniu prostymi projektami do czasu i jakości Dobre zrozumienie i doświadczenie Globalnych Działań i Globalnych Funkcji w Banku. Dobre zrozumienie otoczenia regulacyjnego w regionie i znajomość ryzyka stron trzecichumiejętności komunikacji, coachingu i wpływania na rówieśników, podwładnych i dostawców; Doskonałe umiejętności komunikacji pisemnej i werbalnej oraz biegła w posługiwaniu się narzędziami SM; Pożądane jest dobre zrozumienie 1 lub więcej Domen Ryzyka (zapewnienie wsparcia i wskazówek dla funkcji biznesowych); Ryzyko związane z odpornością (budynki, ciągłość działania, informacje i cyberbezpieczeństwo, bezpieczeństwo fizyczne, przetwarzanie transakcji)
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 9 000 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Wyświetleń: 137