Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Pracownik centrum obsługi telefonicznej / client experience associate

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracownik centrum obsługi telefonicznej / client experience associate
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/21/4312
OBOWIĄZKI:
OBSŁUGA TELEFONU, POCZTY ELEKTRONICZNEJ I CZATU NA ŻYWO, POMOC I EDUKACJA KLIENTÓW W ZAKRESIE PLATFORM OFEROWANYCH PRZEZ FIRMĘ, IDENTYFIKOWANIE I ANALIZOWANIE POTRZEB KLIENTÓW, W CELU ZAPEWNIENIA WYSOKIEGO POZIOMU ZADOWOLENIA KLIENTÓW, ZNAJOMOŚĆ DETALICZNYCH PRODUKTÓW OTC ( W SZCZEGÓLNOŚCI FX I CFDS) ORAZ WSZYSTKICH PRODUKTÓW FIRMY. PRZESTRZEGANIE WSKAŹNIKÓW POZIOMU OBSŁUGI, UTRZYMANIE I WZROST BIZNESU.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

ZDOLNOŚĆ DO ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW, PASJA DO NAUKI I DĄŻENIE DO ZDOBYCIA NOWEJ WIEDZY NA TEMAT ZMIAN W PRODUKTACH I USŁUGACH.DOSKONAŁA UMIEJĘTNOŚĆ KOMUNIKACJI USTNEJ I PISEMNEJ, ZDOLNOŚĆ DO SZYBKIEGO PRZYSWAJANIA ZŁOŻONYCH KONCEPCJI, ZORIENTOWANIE NA SZCZEGÓŁY, NIEZAWODNOŚĆ.[Inne] : MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU KOMUNIKATYWNYM, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE KLIENTA Z RYNKÓW HISZPAŃSKOJĘZYCZNYCH I ANGIELSKOJĘZYCZNYCH, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE Z SYSTEMAMI CRM - MICROSOFT, DYNAMISC, SALESFORCE, SAP, ORACLE, ZENDESK

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie



Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 24-06-2021
Wyświetleń: 131