kandydatów
Pracownik centrum obsługi telefonicznej / client experience associate
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania inne:
ZDOLNOŚĆ DO ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW, PASJA DO NAUKI I DĄŻENIE DO ZDOBYCIA NOWEJ WIEDZY NA TEMAT ZMIAN W PRODUKTACH I USŁUGACH.DOSKONAŁA UMIEJĘTNOŚĆ KOMUNIKACJI USTNEJ I PISEMNEJ, ZDOLNOŚĆ DO SZYBKIEGO PRZYSWAJANIA ZŁOŻONYCH KONCEPCJI, ZORIENTOWANIE NA SZCZEGÓŁY, NIEZAWODNOŚĆ.[Inne] : MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU KOMUNIKATYWNYM, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE KLIENTA Z RYNKÓW HISZPAŃSKOJĘZYCZNYCH I ANGIELSKOJĘZYCZNYCH, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE Z SYSTEMAMI CRM - MICROSOFT, DYNAMISC, SALESFORCE, SAP, ORACLE, ZENDESK
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 6 000 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Wyświetleń: 131