Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Kierownik operacyjny p&c / team leader people & culture ops

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Kierownik operacyjny p&c / team leader people & culture ops
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/21/4250
OBOWIĄZKI:
Zabezpieczenie i przejęcie pełnej odpowiedzialności za wszystkie sprawyotrzymane z przydzielonego kraju/krajów, utrzymanie odpowiedniegopoziomu wiedzy o podmiotach stowarzyszonych i klientach, aby zapewnićprawidłowe i terminowe rozwiązywanie wniosków przez odpowiednizespół w ramach SSC zgodnie z uzgodnionym poziomem usług umowy(SLA) i KPI kraju przy wykorzystaniu przydzielonych zasobów, narzędzisystemowych i innych rozwiązań dostępnych w SSC. Kierowanie,motywowanie i rozwijanie SSC Country Team i stałe poprawianiewydajności zespołu, aby świadczyć światowej klasy usługi operacyjne itransakcyjne HR dla organizacji. Monitorowanie i koordynowanie rejestracji spraw, kontakt z klientem ikontynuacja przez Przedstawicieli Klienta HR zgodnie z ustalonądokumentacją SSC i partnerską, zapewniając kompleksowe rozwiązaniesprawy, zakończenie przepływu pracy i wymaganą eskalację w celuzapewnienia klientom terminowego i wydajnego rozwiązania. Zapewnienie jakości i terminowości dokumentacji tworzonej przez ZespółKrajowy dla przydzielonego kraju/krajów wykonujących kontrole jakości ikontynuację z DSSC TL We współpracy z DSSC Team Leader i odpowiednimi liderami zespołówSSC HR Services dostarczanie klientom rozwiązania wskomplikowanych/niestandardowych przypadkach w uzgodnionym czasie,działając jako pojedynczy zaufany punkt kontaktowy. Monitorowanie, analiza i szukanie rozwiązania wszelkich zaległości dlaprzydzielonego kraju/krajów W razie potrzeby wykonywanie czynności operacyjnych (tak samo jakprzedstawiciel HR), aby zapewnić nieprzerwane/ciągłe wsparcie kraju. Nawiązywanie i utrzymywanie efektywnych relacji z HR BiznesPartnerami i kluczowymi klientami w oparciu o regularną wymianęinformacji i informacje zwrotne w celu zapewnienia im wymaganejobsługi/wsparcia (np. koordynacja masowych zmian), przyczyniając się tymsamym do wyników biznesowych. występowanie jako widoczną twarz SSC w afiliacji, zapewniającodpowiednią obecność na rynkach i regularnie poszukując bezpośredniejinformacji zwrotnej od klientów w celu zapewnienia i poprawy wydajnościi skuteczności dostarczanych usług. Nawiązywanie kontaktów i współpracy z odpowiednikami DSSC / SSC HR Services i Zespołami Krajowymi w celu utrzymania terminowejwymiany wiedzy/informacji oraz wydajności procesów. We współpracy z DSSC TL zarządzanie procesem tworzenia,utrzymywania i monitorowania treści lokalnych zgodnie z ustalonymiwytycznymi, aby zapewnić dostarczanie rozwiązań w oparciu o najnowszązaktualizowaną wersję dokumentacji. Delegowanie zadań i ustalanie terminów dla autorów treści zgodnie zżądaniem Rady Europy; wraz z DSSC TL przydzielą zasoby na kontrolęjakości tłumaczenia dokumentacji, aby zapewnić dostępność treścizwiązanych z HR w lokalnym języku. Przyczynianie się do tworzenia/walidacji treści globalnych zgodnie zustalonymi wytycznymi. Stosowanie kluczowych procesów rozwoju organizacji, takich jak:rekrutacja, ocena umiejętności i kompetencji funkcjonalnych, planowaniesukcesji i zarządzanie wydajnością, przyczyniając się w ten sposób dowydajności na wszystkich poziomach organizacji SSC. Zapewnianie efektywnej pracy zespołowej poprzez regularne wskazówki,coaching oraz profesjonalne szkolenia i rozwój członków zespołu.Zaprojektowanie i zaproponowanie działania rozwojowego dla zespołu wcelu podniesienia poziomu zawodowego i ogólnego zrozumienia biznesu.Zachęcanie do podejmowania inicjatywy, aby umożliwić podwładnymzmaksymalizowanie ich potencjału w pracy. Wsparcie Manager Country Cluster w alokacji i optymalizacji zasobów,dostarczanie danych wejściowych do planowania zasobów, przyczyniającsię w ten sposób do dalszego rozwoju solidnej i samowystarczalnejorganizacji zapewnienie, że członkowie zespołu HR Country mają wymagane dostępy i są wyposażeni we wszystkie niezbędne zasoby oraz techniczne know-how i umiejętności do wykonywania codziennych czynności. Przeprowadzanie regularnych audytów utrzymania danych w HR2U, jakości biletów i zapisów w EIC, w razie potrzeby przeprowadzaj audyty połączeń IPCC w celu zapewnienia spójności danych i jakości świadczonych usług. W porozumieniu z Liderem Zespołu HR SSC określenie zakresu raportów tworzonych przez Zespół Krajowy i zapewnienie, aby wszyscy członkowie zespołu posiadali niezbędną wiedzę w zakresie tworzenia i analizy raportów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

Poziom wykształcenia: wyższe; kierunek wykształcenia: ekonomiczne/ zarządzanie zasobami ludzkimi. Doświadczenie zawodowe: min. 5 lat doświadczenia w pracy w środowisku międzynarodowym, w tym min. 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy działach HR. Umiejętności: dobrze rozwinięte umiejętności analityczne oraz komputerowe (Pakiet Microsoft Office, Excel); bardzo dobra bieżąca znajomość ogólnodostępnego programu SAP, znajomość podstawowego rozumienia biznesu w międzynarodowej firmie/ w środowisku międzynarodowym; znajomość języków obcych: hiszpański, angielski poziom znajomości: hiszpański - biegły w mowie i piśmie,angielski komunikatywny. Pracodawca nie wymaga poświadczenia znajomości języków obcych certyfikatami.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 11 380 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie



Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 23-06-2021
Wyświetleń: 140