Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Kierownik działu obsługi klienta
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Kierownik działu obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/21/4189
OBOWIĄZKI:
Zarządanie ludźmi i rozwojem; Samodoskonalenie i przywództwo;Zarządzanie zgodnością; Eskalacja i rozwiązywanie złożonychproblemów; Planowanie strategiczne i zarządzanie zmianą.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Język: białoruski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: rosyjski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:
wykształcenie wyższe, kierunek brak preferencji, doświadczenie zawodowe 3,5 roku w firmie z branży paliwowej w tym na stanowisku ds. obsługi klienta, znajomość polskiego rynku energetycznego i paliwowego, znajomość języka białoruskiego i rosyjskiego na poziomie bardzo dobrym
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 9 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania: 22-06-2021
Wyświetleń: 112
Wyświetleń: 112