kandydatów
Dyrektor ds. komunikacji i employer branding
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: studia podyplomowe typu COLLEGE zarządzanie i marketing
Wymagania inne:
[Umiejętność 2] : Umiejętność standaryzacji procesów. Znajomość strategii pomiarowych. Umiejętność komunikacji redakcyjnej i cyfrowej. Umiejętność zarządzania budżetem.[Umiejętność 1] : Umiejętność opracowywania, realizacji i wdrażania strategii komunikacyjnych i marketingowych. Umiejętność zarządzania zespołem.[Inne] : 10-letnie doświadczenie w zakresie komunikacji korporacyjnej i marketingu. 8-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w międzynarodowej organizacji, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w branży IT lub turystycznej. Wyższe wykształcenie z zakresu zarządzania. Doświadczenie w realizacji strategii marketingowych, nadzorowaniu marki i wizerunku firmy i przygotowywaniu kampanii.
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 29 000 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Wyświetleń: 130