Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Starszy kierownik działu obsługi klienta
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Starszy kierownik działu obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/21/3901
OBOWIĄZKI:
Organizowanie pracy działu obsługi klienta, analiza raportów, kierowanie podległym działem, tworzenie strategii działań działu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: finanse i pokrewne
Język: portugalski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:
doświadczenie zawodowe 4,5 roku w firmie z sektora paliwowego, znajomość polskiego rynku energetycznego i paliwowego
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 13 700 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania: 14-06-2021
Wyświetleń: 134
Wyświetleń: 134