kandydatów
Kierownik administracji
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków
1. Bieżąca obsługa sekretariatu, odbiór i wysyłka korespondencji, monitorowanie spraw bieżących do Zarządu. 2. Współpraca z księgowością. 3. Prowadzenie ewidencji umów o pracę, umów zleceń, umów o dzieło 4. Przygotowywanie i przekazywanie dokumentów rejestracyjnych ZUS, przekazywanie deklaracji ZUS i monitorowanie opłacania składek ZUS. 5. Prowadzenie kasy gotówkowej. 7. Prowadzenie ewidencji zawieranych umów z podmiotami zewnętrznymi. 8. Kontakty z instytucjami - ZUS, Urząd Skarbowy, Urząd Miasta Krakowa w bieżących sprawach Klubu 9. Wystawianie faktur VAT, not obciążeniowych. 10.Obsługa programów Płatnik, Optima.
Wymagania konieczne:
Zawód: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Internetu, Pakiet Office (WORD, EXCEL)
Uprawnienia: Kadry i Płace, Optima, Excel, Płatnik
Miejsce pracy:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 2 700 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Wyświetleń: 119