kandydatów
Starszy analityk ds. kontroli finansowej/ senior finance controlling analyst
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków
- Dostarcza raporty menedżerskie, zapewniając kompletność i dokładność danych, - Wykonuje analizy finansowe i zarządcze w zakresie sprawozdawczości z pierwszą linią komentarza, - Wykonuje przydzielone zadania z zakresu rachunkowości zarządczej, danych podstawowych i planowania na czas, aby zapewnić efektywne świadczenie usług, - Partner biznesowy - dostarcza wiarygodne i terminowe analizy wyników finansowych, budżetu i prognoz w celu wsparcia liderów biznesowych i interesariuszy, pomaga ocenić wpływ głównych decyzji, - Zajmuje się otwartymi kwestiami i wspiera ich rozwiązywanie, - Identyfikuje obszary wymagające poprawy i rekomenduje rozwiązania usprawniające, - Zapewnia stosowanie standardów i procedur procesowych, - Utrzymuje właściwą ścieżkę audytu i dokumentację, zapewnia przygotowanie i aktualizację SOP, zapewnia świadczenie usług w ramach uzgodnionych SLA i KPI, - Rozumie wpływ finansowy zmian w planie dokonanych przez funkcję kontroli biznesowej i odpowiednio bierze odpowiedzialność za dostosowanie w narzędziach sprawozdawczych, - Zapewnia, że procesy i kontrole w ramach własnego obszaru odpowiedzialności są zaprojektowane i wdrożone zgodnie z wymogami Grupy i jednostki, - Prowadzi i wspiera młodsze osoby w zespole, - Wspiera specjalistę ds. controllingu i lidera ds. controllingu we wszelkich dodatkowych działaniach, zgodnie z wymogami
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania inne:
poziom wykształcenia: Wyższe, referowany kierunek: ekonomia. Doświadczenie zawodowe: min. 5 lat doświadczenia w obszarze finansów;Umiejętność pracy z systemami BI, Zaawansowane rozumienie procesów z perspektywy merytorycznej i technicznej (IT), umiejętność współdziałania z interesariuszami procesu na różnych poziomach, doskonałe umiejętności komunikacyjne, rozwiązywania problemów i analityczne, a także zdolność do ustalania priorytetów zadań i osiągania celów, zaawansowane umiejętności obsługi pakietu MS Office, praktyczna znajomość systemów informatycznych: ERP, narzędzi do planowania i raportowania oraz zintegrowanych rozwiązań, umiejętność zarządzania interesariuszami, umiejętność doskonalenia procesów.
Miejsce pracy:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 12 600 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Wyświetleń: 111