kandydatów
Menedżer ds. raportowania ryzyka
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków
Ogólny zakres obowiązków: definiowanie i ustalanie globalnych standardów raportowania ryzyka we współpracy z kierownictwem wyższego szczebla, ścisła współpraca z zespołami dostosowanymi do Chief Risk Officer, praca nad standaryzacją i uproszczeniem procesów raportowania i analizy, opracowywać i wdrażać kreatywne rozwiązania spełniające wymagania sprawozdawcze poprzez współpracę z zespołami IT i CRO.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:
doświadczenie zawodowe na stanowisku analitycznym minimum 6 lat, umiejętności: umiejętności analityczne, rozwiązywania problemów i syntezy, umiejętność pracy w zespole, ale zdolność do samodzielnego wykonywania zadań na wysokim poziomie, wiedza i umiejętności w zakresie wykorzystania nowych technik w celu usprawnienia procesów raportowania i analizy
Miejsce pracy:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 16 667 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Wyświetleń: 126