kandydatów
Pracownik regionalnego działu wsparcia klienta
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków
zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta stosując wszystkie formy komunikacji, zaangażowanie w działania coachingowe, udzielanie porad w celu rozwoju biznesu, współpraca z innymi działami, uczestnictwo w spotkaniach, w tym jako przedstawiciel firmy, wyszukiwanie informacji, szkolenia
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy
Wymagania inne:
umiejętność przetwarzania danych, pracy samodzielnej i w grupie zaangażowanie, dobra organizacja pracy, bardzo dobra obsługa komputera, umiejętność pracy pod presją czasu, szybkiego uczenia się i łatwość dostosowania się do zmian,
Miejsce pracy:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 500 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Wyświetleń: 116