kandydatów
Kierownik projektu transformacji działu kontroli produktów finansowych
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków
•Współpraca i zarządzanie oczekiwaniami interesariuszy i partnerów biznesowych, budowanie silnych i partnerskich relacji, które wpłyną na końcowe wyniki projektu, promowanie otwartej i uczciwej komunikacji, przewidującej oczekiwania interesaruiszy •Współpraca z liderami i osobami decyzyjnymi, zarówno na poziomie krajów jak i na poziomie grupy, wspołpraca z liderami programów transformacyjnych działających równolegle, w celu zapewnienia skutecznego wdrażania zmian w programach priorytetowych zgodnie z globalnymi i lokalnymi planami strategicznymi •Zapewnie suketenczego przeprowadzenia złożonych programów i projektów, aby zapewnić najlepsze wyniki dla HSBC •Zarządzanie złożonymi kwestiami operacyjnymi, organizacyjnymi i technicznymi, poprzez proponowanie odpowiednich rozwiązań.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Zarządzanie czasem
Uprawnienia: Dobry kontakt z klientem
Uprawnienia: analityczne myślenie
Wymagania inne:
Zaangażowanie z umiejętnością prioretyzowania zadań i znajdowania rozwiązań w sytuacjach pod presją ze strony klienta Doświadczenie zawodowe: minimum 5-letnie doświadczenie w roli Zastępcy Wiceprezesa ds. Operacji Finansowych Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
Miejsce pracy:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 19 000 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Wyświetleń: 118