kandydatów
Młodszy kierownik ds. relokacji
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków
Pełnienie roli głównego kontaktu dla interesariuszy wewnętrznych (menedżerów, rekruterów, HR) poprzez proces relokacji międzynarodowych i krajowych. Udzielanie pomocy doraźnej i informacji; Dostarczanie interesariuszom wewnętrznym aktualnych informacji na temat ustawodawstwa imigracyjnego, polityk i procesów wewnętrznych; Koordynowanie i monitorowanie procesu usługi relokacji; Kontakt z dostawcami (imigracja, zakwaterowanie, tłumaczenia) i kontrola jakości pracy; Śledzenie i rejestrowanie statusów spraw związanych z relokacją, zgłaszanie problemów/utrudnień i działań/rozwiązań. Praca w środowisku i projekcie angielsko i rosyjsko-języcznym. Zarządzanie zespołem 4-10 osób. Praca w środowisku i projekcie angielsko-języcznym.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: rosyjski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Znajomość przebiegu całego procesu relokacji krajowych i międzynarodowych; Doskonałe umiejętności planowania i organizacji; Znajomość przepisów polskiego i międzynarodowego prawa imigracyjnego, pracy i podatkowego; Doskonałe umiejętności komunikacji interpersonalnej; umiejętności: wytrzymałość i chęć do pracy w elastycznym harmonogramie zorientowanym na terminy; udowodniona proaktywność w obsłudze zadań i usprawnieniu przepływu pracy; Uum. negocjacji i skutecznego rozwiązywania problemów; um. wielozadaniowości i wykazywania inicjatywy; um. skutecznej współpracy z różnymi interesariuszami. Um. zarządzania zespołem. Wynagrodzenie od 9000 do 12000 PLN.
Miejsce pracy:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 9 000 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Wyświetleń: 145